1. #1

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    10. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    Ünlem farklı bir soru :)

    x² + ((5y / 4) - sqrt(abs(x)))² = 1
    bu sorunun ne tür olduğunu bilmiyorum yani hangi alana girdiğini sadece bu soruyu çözünce çıkan şekil lazım bana yardımcı olursanız teşekkürler kalp çıkıyor çözünce

  2. #2

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar


  3. #3

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    10. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    çok teşekkür ederim valla aradığım buydu çok çok çok teşekkürler

  4. #4

    Statü
    Grubu
    Site sahibi
    İş
    Matematik Öğretmeni
    Öğretmenler wolframı soru yazmak için kulanıyor heralde. Bu arda, buda 3 boyutlu kalp formülüde altında mevcut. Ama bu kadar düzgün çıkmıyor aslında çizimi !

  5. #5

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    10. sınıf
    sizede çok teşekkür ederim hocam bu da güzelmiş

  6. #6

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Diğer
    bu da benim şekil

    yazmışken birkaç tane de başka şekil yapalım

    kelebek1
    kelebek2
    kelebek3
    not:kelebekler uçsunlar diye 45º lik açı vermeye çalıştım

    3 yapraklı yonca
    4 yapraklı yonca

    bi de simit yapalım çayla iyi gider.

  7. #7

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Diğer

  8. #8

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Diğer

  9. #9

    Statü
    Grubu
    Site sahibi
    İş
    Matematik Öğretmeni
    En güzeli sizin avatar olan. Bu sonsuz işaretine benzeyende güzel. Bunlardan ansayfada bir yazı çıkar

  10. #10

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Diğer
    kelebek2 ve kelebek3 bence çok güzel , hem başka yerde rastlamadım deneme yanılma ile buldum

    benim avatarı da cardoidden uyarladım, yani (ç)alıntı mı oluyo ne deniyorsa artık.


 
1 2

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Benzer konular

    1. sayılardan farklı bir soru
      nissan66, bu konuyu "9. sınıf matematik soruları" forumunda açtı.
      : 6
      : 02 Eki 2012, 13:50
    2. kaç farklı çözüm vardır?
      paradoks12, bu konuyu "Özel matematik soruları" forumunda açtı.
      : 11
      : 27 Haz 2011, 19:46
    3. Farklı çarpma
      MatematikciFM, bu konuyu "Sohbet" forumunda açtı.
      : 0
      : 11 May 2011, 10:35
    4. Farklı Yollar
      BurakA, bu konuyu "8. sınıf matematik soruları" forumunda açtı.
      : 0
      : 11 Mar 2011, 16:14
    5. Kaç farklı asal sayı
      duncanduncan, bu konuyu "Özel matematik soruları" forumunda açtı.
      : 2
      : 29 Oca 2011, 20:52
    Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları