duygu95 21:12 26 Şub 2011 #11
Peki bu nasıl
http://www.wolframalpha.com/input/?i=polar(r^(3/5)%3D38%2B14sin(5t)%2B18cos(20t))+,+t%3D-pi+to+pi
Birde bu
http://www.wolframalpha.com/input/?i=polar(r^(1/2)%3D18%2B(sin(120t))%2B(sin(160t))/2%2B(cos(200t))/3%2B(cos(120t))/4)+,+t%3D-pi+to+pi
gereksizyorumcu 21:22 26 Şub 2011 #12
duygu95 21:22 26 Şub 2011 #13
2. kelebek süper olmuş
paradoks12 21:26 26 Şub 2011 #14
hepsi çok güzel.
bir resmimi göndersem wolframda kopyasını çıkarabilir misiniz?
gereksizyorumcu 21:31 26 Şub 2011 #15
yukardaki simitte olduğu gibi sinüs ya da cosinüse kesirli sayı verip periyotu kadar tur attırıp 3 boyut havası vermesi çok güzel oluyor.
duygu95 21:43 26 Şub 2011 #16
Hocam yazdığınız sayıları değiştirince şöyle birşey çıkıyor
http://www.wolframalpha.com/input/?i=polar(r^(3/2)%3D2%2Bsin(2000t/201)%2B2cos(4t))+,+t%3D-150pi+to+120pi
gereksizyorumcu 22:18 26 Şub 2011 #17
baya bi karalamışsın ekranı

-150pi den 120pi ye kadar 135 tur atmış yarıçapımız
3.141592653589 23:02 26 Şub 2011 #18
http://www.wolframalpha.com/input/?i=polar%28r^%287%2F3%29%3D2%2Btan%2810t%2F201%29%2B2tan%284t%29%29+%2C+t%3D-2pi+to+120pi
matematiksel ressamlığımda ilk denememdir.
jet motorunun pervasinden atılan duman gibi bişey
tavŞan 21:00 17 May 2011 #19
Banada yardımcı olabilir misiniz?? Bende SBSye giricem.