Cem1971 15:25 28 May 2012 #11 hocam dedıgınız yontemı unıversıteden bıle hatırlamıyorum.kaldıkı lıse ogrencısıne anlatalım
)
O zaman yapacak bir şey yok Hocam.
Lise öğrencisi ne yapacak ki bunu zaten? Bu akademik seviyede!
matpsycholog 18:48 28 May 2012 #12
O zaman yapacak bir şey yok Hocam.
Lise öğrencisi ne yapacak ki bunu zaten? Bu akademik seviyede!
lys hazırlık soru bankasından hocam
Cem1971 18:58 28 May 2012 #13
Olabilir, ama bu akademik.
Bu da Final
Mat -2 kitabından:
∫-x.e
-x2 dx (0 to ∞)
cizmeli kedi 02:38 29 May 2012 #14
3.soru
matpsycholog 02:54 29 May 2012 #15 3.soru
masallah hocam.merak ettım nerde ogretmensınız.dershanedemı devlet okulundamı ozel okuldamı unıversıtedemı
Cem1971 13:41 29 May 2012 #16
Görüldüğü üzere bu çözümler ağır çözümler, bunları bir öğrencinin hacim prensiplerine göre çıkarması oldukça zordur. Sorunun akademik olduğu aşikâr.
Öteleme yapmadan başka çözümler:
cizmeli kedi 15:09 29 May 2012 #17
Ben dersane ogretmeniyim
matpsycholog 15:24 29 May 2012 #18
masallah hocam.hangı dershane.bir mahsuru varmı.fınalmı.fınalın kaynakları soruları sor oluyo gercekten
cizmeli kedi 18:42 29 May 2012 #19
Fem dersanesi(eger bu reklama giriyorsa msj i silebilirsiniz)
nemesis 22:22 29 May 2012 #20
matpsycholog
hocam bende cos^2 (x) dönüşümünü yaptım ama dönüşümün sonucunda pi^2 bulamıyorum.
burayı nasıl yaptığınızı ayrıntılı bir şekilde gösterebilir misiniz.
birde x=2 doğrusuna göre döndürülmesini istiyor biz neden ters yönde öteleme yapıyoruz.(neden sağa değilde sola ilerliyoruz.)
benim cevabımdaki hatayı bulabilir misiniz. (1.sayfada cevabım var)