1. #11

    Grubu
    Yasaklı üye
    İş
    11. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    bütün öğretmenlerime çok çok teşekkür ederim.hepinizin emeğine sağlık.dert görmeyin inşallah

  2. #12

    Grubu
    Yasaklı üye
    İş
    11. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    C-2)

    hocam ben bu soruyu anlamadım

  3. #13

    Statü
    Grubu
    Site sahibi
    İş
    Matematik Öğretmeni

    Sponsorlu Bağlantılar

    BD karenin köşegeni. 4√2.2=8 çıkıyor. 30 ile 15 bulunuyor zaten. BE yi uzatıp bir dik üçgen oluşturuca DE=4√2 bulunuyor.

  4. #14

    Grubu
    Yasaklı üye
    İş
    11. sınıf
    4KÖK2. 2 nerden yapılıyor formulü mü var hocam.8kök2 yapmazmı


    ve 4ler nerden geldi 45 45 90 ı gördüm fakat ortada 4kök2 yokken 4 var

  5. #15

    Statü
    Grubu
    Site sahibi
    İş
    Matematik Öğretmeni
    yanlış yazmışım biraz önce yazdığımda. karenin bir kenarı 4kök2 ise köşegeni 4kök2.kök2=8 dir. sonrası BED nin dışıdan bir dik üçgen oluşturduk mu. 30 60 90 üçgeninden 4 bulunur. 45,45,90 üçgeninden DE=4kök2 çıkar.

  6. #16

    Grubu
    Yasaklı üye
    İş
    11. sınıf
    şimdi anladım hocam sağolun

  7. #17

    Grubu
    Yasaklı üye
    İş
    11. sınıf
    hocam şunuda söyliyimde içimde kalmasın.

    soru özel üçgenlerden ibaret. gördüğünüz gibi anlayamadığım birçok nokta oldu.doğrusunu söylemek gerekirse ''anlamadım'' derken biraz çekindim.sonuçta 11.sınıf çocuğunun takıldığı yere bak=).hiç aklımdan çıkmayan ygs lys gözümün önüne gelince direk anlamadım dedim yani

    yazdıklarımı yanlış anlamamışsınızdır umarım.=)

  8. #18

    Statü
    Grubu
    Site sahibi
    İş
    Matematik Öğretmeni
    yo önemli değil.

  9. #19

    Grubu
    Yasaklı üye
    İş
    11. sınıf
    böyle düşündüğünüze sevindim

  10. #20

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Matematik Öğretmeni
    hocam şunuda söyliyimde içimde kalmasın.

    soru özel üçgenlerden ibaret. gördüğünüz gibi anlayamadığım birçok nokta oldu.doğrusunu söylemek gerekirse ''anlamadım'' derken biraz çekindim.sonuçta 11.sınıf çocuğunun takıldığı yere bak=).hiç aklımdan çıkmayan ygs lys gözümün önüne gelince direk anlamadım dedim yani

    yazdıklarımı yanlış anlamamışsınızdır umarım.=)
    Ameller niyetlere göre değerlendirilir.
    Bu arada, genç sayısalcı olmayı hedef belirlemen de olumlu senin için.
    3 tür beyin vardır.
    Küçük beyinler, insanları;
    Orta beyinler, olayları;
    Büyük beyinler, fikirleri;
    tartışır.


 
1 2 3

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Benzer konular

    1. İki Kare Farkı ve Toplamı Özdeşliği [x kare eksi artı y kare açılımı]
      matci, bu konuyu "Matematik Formülleri" forumunda açtı.
      : 2
      : 25 May 2016, 21:25
    2. çarpanlara ayırma (gruplandırma,tam kare,iki kare farkı) (son)
      halil2, bu konuyu "10. sınıf matematik soruları" forumunda açtı.
      : 2
      : 01 Şub 2011, 15:40
    3. Çarpanlara ayırma (gruplandırma,tam kare ve iki kare farkı) 2
      halil2, bu konuyu "10. sınıf matematik soruları" forumunda açtı.
      : 4
      : 01 Şub 2011, 14:36
    4. çarpanlara ayırma (gruplandırma,tam kare ve iki kare farkı) soruları
      halil2, bu konuyu "10. sınıf matematik soruları" forumunda açtı.
      : 1
      : 31 Oca 2011, 22:27
    5. Kare piramit nasıl yapılır, Kare piramitin açılımı açık şekli
      Admin, bu konuyu "Matematik Materyalleri" forumunda açtı.
      : 0
      : 08 Eki 2010, 21:28
    Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları