1. #1

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    Ayrık Matematik

    Hocam acil çözülmesi gereken ödev soruları!.. Son birkaç dersi kaçırdığım için hiçbir şey anlamıyorum bu sorulardan. Sınavda da çıkmıştı zaten



    Teşekkür ederim...

  2. #2

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    helpp!!!!!!!!

    Bu arada ikinci soruyu bi şekilde çözdüm.. Ama 1 hala duruyor.

  3. #3

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    Ya bu tür soruları çözen moderatör ya da matematik öğretmenleri var forumda, neden bir tanesi yardım etmiyor ki? :S Acaba ismim Ceyda, Aslı ya da Elif olsaydı mesela, yine aynı şekilde cevapsız mı kalırdı sorularım?

  4. #4

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Ya bu tür soruları çözen moderatör ya da matematik öğretmenleri var forumda, neden bir tanesi yardım etmiyor ki? :S Acaba ismim Ceyda, Aslı ya da Elif olsaydı mesela, yine aynı şekilde cevapsız mı kalırdı sorularım?
    Saçma bir düşünce.Burada Moderatörlerde var.Öğretmenlerimizde ama herkes ingilizce bilmeyebilir ve şuan forum da ilginecek çok az kişi var birazdan yardım ederler.Benim bilgim yok bu konu hakkında.

  5. #5

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite
    Peki hocam, soruyu türkçeye çevirip yine sorayım ayrı bir konuda. Saçma dediğiniz konu üzerine de isterseniz bi deneme yapalım? Ya da inceleme?

  6. #6

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Peki hocam, soruyu türkçeye çevirip yine sorayım ayrı bir konuda. Saçma dediğiniz konu üzerine de isterseniz bi deneme yapalım? Ya da inceleme?
    Konuya saçma demedim ki.Matematikte saçma konu yoktur.Ayrıca saçma dediğim , isminle sorularının cevaplanması arasında ilişki olmaması.Ayrıca Hocam Demene gerek yok sizden yaşça küçüğüm

  7. #7

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite
    Sorun değil kardeşcik. Moderatör olarak gördüm diye sanırım hocam dedim. Sınıfını görmedim. Ayrıca sınıf ayrımcılığı da yapmıyoruz yani. Fakat ciddi diyorum bu konuda bir hipotez atsam ortaya (bu konu dediğim isimlerle ilişkilendiremediğin konu) Kesin bir teoremim olur. Adını da (C)eyda,(A)slı,(E)lif adlarından alan CAE(Siyeyi diye okuyunuz) teoremi koyardım. Siyeyi teoremi Kulağa hoş geliyor. :P

  8. #8

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Üniversite
    Burada sorulan her soruyu cozeriz diye bir iddamiz yok.
    Universte sorularini burada sayili hocalarimiz cozebilir.
    Onlarin gormesi icin de konuyu guncel tutabilirsiniz.

  9. #9

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    Cem hocam gelirse çözer diye düşünüyorum

  10. #10

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite
    Güncel tutmaya çalışıyorum zaten, bekliyorum... Çözülür inşa'Allah. Ümitvariyim.

    Ben her soruyu çözebilirsiniz diye bir iddiada mı bulundum?


 
1 2

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Benzer konular

    1. Ayrık matematik
      drykya, bu konuyu "Özel matematik soruları" forumunda açtı.
      : 0
      : 15 Ara 2012, 21:33
    2. Ayrık Matematik
      NuhTufan, bu konuyu "Özel matematik soruları" forumunda açtı.
      : 0
      : 28 Kas 2012, 19:56
    3. Ayrık matematik
      drykya, bu konuyu "Özel matematik soruları" forumunda açtı.
      : 12
      : 17 Eki 2012, 13:44
    4. Ayrık Matematik Sorusu
      mert07, bu konuyu "Özel matematik soruları" forumunda açtı.
      : 3
      : 16 Nis 2011, 11:15
    5. ayrık matematik sorusu (2)
      ReaLGz, bu konuyu "Özel matematik soruları" forumunda açtı.
      : 13
      : 16 Nis 2011, 00:21
    Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları