1. #1

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    11. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    üslü sayılar

    1-) 2100=x³.y².c50
    3200=x6.b4 olduğuna göre c kaçtır?

    A)[5/7 B)4/9 C)7 D)9/4 E)1/7

    2-) 3x=4
    9y=8 olduğuna göre x/y kaçtır?
    A)4/3 B)3/4 C)1/2 D)2/3 E)3/2

    3-) (0,6)1-x=y olduğuna göre (1,5)x ifadesininy türünden eşiti nedir?
    A)7y/3 B)2y C)4y D)3y/2 E)y/4

    4-)2p=x olduğuna göre 42-2p değeri nedir?
    A)2x⁴ B) 4x⁴ C)4x-2 D)16x-2 E)16x-4

  2. #2

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Öğretmen

    Sponsorlu Bağlantılar

    Metin Emiroğlu Anadolu Lisesi.

    Endemik Yayınları

  3. #3

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Öğretmen

    Sponsorlu Bağlantılar

    Metin Emiroğlu Anadolu Lisesi.

    Endemik Yayınları

  4. #4

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Öğretmen
    Metin Emiroğlu Anadolu Lisesi.

    Endemik Yayınları

  5. #5

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Öğretmen
    Metin Emiroğlu Anadolu Lisesi.

    Endemik Yayınları

  6. #6

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite


 

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Benzer konular

    1. Sayılar(basamak kavramı, taban aritmetiği, üslü sayılar)
      kaan121, bu konuyu "9. sınıf matematik soruları" forumunda açtı.
      : 2
      : 06 Eyl 2014, 15:13
    2. Sayılar/Üslü-Köklü Sayılar/Çrp.Ayırma/Polinom
      Million, bu konuyu "Ygs & Lys Matematik" forumunda açtı.
      : 6
      : 03 Tem 2013, 23:00
    3. üslü sayılar,çok büyük ve çok küçük pozitif sayılar konu anlatım sunusu
      balbeyden, bu konuyu "İlköğretim Matematik Öğretmenleri" forumunda açtı.
      : 1
      : 19 Eyl 2011, 21:50
    4. sayılar, üslü sayılar, mutlak değer, köklü sayılar
      aligüncan, bu konuyu "Ygs & Lys Matematik" forumunda açtı.
      : 7
      : 06 Şub 2011, 21:53
    5. : 1
      : 29 Oca 2011, 20:47
    Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları