1. soruda bir yanlışlık yok. Yanlışlık soruyu yazanda. Hiçbir 12. sınıf öğrencisi, bölmeli, çarpmalı, üslü bir soruyu böyle yazar mı? Kesir çizgisi oluşturmayı bilemeyebilir; ama parantez diye bir şey icat edilmiş - kullanalım diye- .
Soru bu haliyle ancak "Cevabın 2 olma olasılığı nedir?" gibi sorulabilir.
1. soruda bir yanlışlık yok. Yanlışlık soruyu yazanda. Hiçbir 12. sınıf öğrencisi, bölmeli, çarpmalı, üslü bir soruyu böyle yazar mı? Kesir çizgisi oluşturmayı bilemeyebilir; ama parantez diye bir şey icat edilmiş - kullanalım diye- .
Soru bu haliyle ancak "Cevabın 2 olma olasılığı nedir?" gibi sorulabilir.
Kesir çizgisi yapabilseydim o şekilde yazardım.Onun yerine / işareti koydum.12.sınıf öğrencisi değil kaç yaşında olursa olsun kesir çizgisini yapmayı bilmeseydi sanırım / koyardı.Bu arada teşekkürler.