sinavkizi 14:34 18 Jul 2012 #11 Sağolun gençler.
Son 2 ayda ikinci rep puanı sayenizde geldi.
Hep puan (teşekkür etmenin esas yolu) cimrilerinin sorularını çözmüşüm.
Kolay gelsin.İyi çalışmalar.
hayır öğretmenim, sanırım rep puanı almadan rep puanı veremiyoruz. Fark ettiğim kadarıyla böyle.
XraZer 14:48 18 Jul 2012 #12
Yok ben rep puanim yokken de verebiliyordum.
duygu95 14:50 18 Jul 2012 #13
Bir kişinin diğer bir kişiye rep vermesi olumsuz durum yapabiliyor. Bir kişi farklı bir üyelikle diğer üyeliğine süreklirep vererek insanlar gözündeki değerini artırma durumunun önüne geçmek için.
Bu yüzden kendiniz rep kazanmadıkça sürekli aynı kişiye rep veremiyorsunuz. Bu forum sisteminin bir özelliği.
duygu95 14:50 18 Jul 2012 #14 Yok ben rep puanim yokken de verebiliyordum.
O zaman rep puanı 0 olarak geçiyor ama.