Aklıma geldi. Sizin bu söylemleriniz, Turnuvalara sporcu hazırlayan anatrenörlerin söylemlerine benziyor. Türkçesi, kazanmanın her yolu mübahtır. Kazan da nasıl kazanırsan kazan. Bel altı mı, bel üstü mü, naparsan yap.
Aklıma geldi. Sizin bu söylemleriniz, Turnuvalara sporcu hazırlayan anatrenörlerin söylemlerine benziyor. Türkçesi, kazanmanın her yolu mübahtır. Kazan da nasıl kazanırsan kazan. Bel altı mı, bel üstü mü, naparsan yap.
hocam ne demek bu şimdi kazanmanın her yolu mübah imza Machiavelli
ben burda bundan bahsetmiyorumki kimse başkasının emeğini çalmıyor , sınavda hepimizn önüne bir soru getirilmiş kurallar ortada ve biz de sınavda oluşan şartlar dolyısıyla bazı soruları çözememişiz ama bir şeilde bu soruların hakkında pozitif informasyona sahibiz (bazı seçenekler elenmiş) yani soruyu kısmen çözmüşüz ve içinde bulunduğumuz pozisyonda iki seçeneğimiz var birisi atmak birisi ise boş bırakmak. ben diyorum ki artık atmak boş bıramaktan iyidir , gidip yanındainin kağıdını karala onu geriye çek , git başkasından kopya çek milletin önüne geç demiyorum. bu ikisinin karıştırmayalım.
bo.ksörlerden örnek verelim rakibin sağ kaşı açılmışsa neden oraya vurmayayım ki? bu oyun kurallar dahilindedir ve o kaşı açan da benim kurallar dahilinde vurduğum yumruktur. rakip kaleci oyunun genel akışı içinde kaleyi boşaltmışken gol denemesi yapmak ne kadar ahlaki ise sınavda atmak da o kadar ahlakidir ve benim açımdan hiçbir sakıncası yoktur. ben sınavda bazı seçenekleri eleyerek zaten o soruda bir bilgi pırıltısı ortaya koymuş oluyorum, bu bilgimi soruyu boş bırakarak neden harcayayım? olayı emek hırsızlığına , sahtekarlığa vs nasıl getirdiğinizi ise çözebilmiş değilim.
Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!