 duygu95 00:51 21 Eyl 2012    #21
 duygu95 00:51 21 Eyl 2012    #21       
  
		
    Evet limit konussunda fonksiyonlardan cok faydalaniliyor ozellikle parcali fonksiyonlardan. Ayrica grafik mantigini da iyi kavr ramak  gerekiyor.
  
     nightmare 00:58 21 Eyl 2012    #22
 nightmare 00:58 21 Eyl 2012    #22       
     Evet limit konussunda fonksiyonlardan cok faydalaniliyor ozellikle parcali fonksiyonlardan. Ayrica grafik mantigini da iyi kavr ramak  gerekiyor.
  
hım çalışmaya fonksiyondan başlıycaz demektir  
      MatematikciFM 01:12 21 Eyl 2012    #23
 MatematikciFM 01:12 21 Eyl 2012    #23       
  
		
    Aslında parçalı fonksiyonlar, 12. sınıf 
mat konusu, ama önceden de veriliyor.
12. sınıf konularının tamamı fonksiyon bazlı.
Fonksiyonların tamamı değil , ama bazı konuları sürekli kullanılıyor.
Duygunun dediği gibi, grafik becerisi çok önemli.
Onun da temeli  analitiğe dayanıyor.  
    nightmare 01:18 21 Eyl 2012    #24
 nightmare 01:18 21 Eyl 2012    #24        Aslında parçalı fonksiyonlar, 12. sınıf 
mat konusu, ama önceden de veriliyor.
12. sınıf konularının tamamı fonksiyon bazlı.
Fonksiyonların tamamı değil , ama bazı konuları sürekli kullanılıyor.
Duygunun dediği gibi, grafik becerisi çok önemli.
Onun da temeli  analitiğe dayanıyor.
 
analitik mi o zaman ben yanmışım suuu
 
        MatematikciFM 01:24 21 Eyl 2012    #25
 MatematikciFM 01:24 21 Eyl 2012    #25     
		
    nedir bu öğrencilerin analitikten çektiği ?
ya da 
nedir bu analitiğin öğrencilerden çektiği ? 
 
      nightmare 01:30 21 Eyl 2012    #26
 nightmare 01:30 21 Eyl 2012    #26        nedir bu öğrencilerin analitikten çektiği ?
ya da 
nedir bu analitiğin öğrencilerden çektiği ? 

 
hayatımda gördüğüm en uyuz konu . hayır çalışmaya başlasam yapcam bişeyler de , çok uzun çalış çalış bitmez diye korkuyorum :P  
      gereksizyorumcu 01:44 21 Eyl 2012    #27
 gereksizyorumcu 01:44 21 Eyl 2012    #27     
		
    eskiden analitik mi vardı.
 
harbiden 300-500 yıl önce matematikçileri ya da matematik eğitimini nasıldır acaba diye hiç düşündünüz mü?
  
     MatematikciFM 01:48 21 Eyl 2012    #28
 MatematikciFM 01:48 21 Eyl 2012    #28     
		
    3 f(x.y)=f(x)+f(y) ve f(3)=(1/3) ise f(3^15)=? (5)
 
f(315)=f(3)+f(3)+........ (15 tane)
 
f(315)=15.f(3)
f(315)=15.(1/3)=5
  
     MatematikciFM 01:51 21 Eyl 2012    #29
 MatematikciFM 01:51 21 Eyl 2012    #29     
		
    Benim en sevdiğim ve çözerken en zevk aldığım konulardandır.
Artı, teknoloji ve modern hayatın gelişmesinin altında koordinat kavramı vardır.
Radar, navigasyon, paralel-meridyen 
vb.  
    duygu95 02:13 21 Eyl 2012    #30
 duygu95 02:13 21 Eyl 2012    #30     
		
    Biz ogrenciler oklit geometeisini daha cok severiz Hatta geometei diyince aklimiza ilk gelen acilari bulma kenar uzunluklarini bulmaktir. Aslinda bana sorsaniz geometri ayirmiyorum ancak analitik geometrisi daha il ginc geliyor. Cunku insanin hayali ile geometrinin birlestigi  bir nokta analitik.Hayaller ne kadar genisseo kadar geometri.
Elbette Bu ikisini ayri dusunmek biraz anlamsiz  cunku analitik oklit geomerisini kullanir.. . Cunku somut olanlar soyut dusuncenin temelini olusturur.