1. #1

    Grubu
    Üye
    İş
    12. sınıf

    Son Sınav Hakkım Yardım EDin

    Hocalarım -4-5-6
    . soruları nasıl çözebilrim son sınav bu kezde vermessem mezun olamıyorum. Mantıgı Lazım nette baktım bunları anlatan yok karmakarışık şeyler var.

  2. #2

    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Diğer
    oyunbaz moralini bozmak gibi olmasın ama sen bayağa bi ağır lokma yemeğe kalkışmışsın. matris ve determinat lisans düzeyindeki matematik alt bilim dallarından "baba" olanlarındandır.
    İnşallah bu kezde mezun olursun. dualarım seninle.
    İ∫MİM İMZADIR.

  3. #3

    Grubu
    Üye
    İş
    12. sınıf
    Hocam duaların için teşekkürler. Ama bunlar sınavda çıkcak sorular yani sadece sayılar degişcek ben bunların 3 ünü çözeyim yeter diğerleri kolay bana mantığı lazım. Yardımcı olamazmısınız

  4. #4

    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Diğer
    forumunda matris ve determinat konularını anlatan yazılar var. oku. sonra birlikde yorumlarız ve çözersin.
    İ∫MİM İMZADIR.

  5. #5

    Grubu
    Üye
    İş
    12. sınıf
    Anladım hocam saolun.

  6. #6

    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Alıntı OYUNBAZ'den alıntı Mesajı göster
    Hocam duaların için teşekkürler. Ama bunlar sınavda çıkcak sorular yani sadece sayılar degişcek ben bunların 3 ünü çözeyim yeter diğerleri kolay bana mantığı lazım. Yardımcı olamazmısınız
    Aksini iddia ediyorum;Ösym'nin hiç sevmediği soru tarzıdır bunlar.Evet,matris de determinant da sorar fakat bu şekilde sormaz.
    Kolay gelsin.Ygs ne durumda bu arada?

  7. #7

    Grubu
    Üye
    İş
    12. sınıf
    Hocam yanlış anlaşılma olsın ygs1 184 puan aldımda bu okulda 11. sınıf matdan kalan vermeden mezun olamıyorum

  8. #8

    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Gelecek yıla kalmanız ziyadesiyle doğru bir karar olacaktır diye düşünüyorum.
    Başarılar dilerim.

  9. #9

    Grubu
    Üye
    İş
    12. sınıf
    Teşekkür ederim hocam saolun


 

  1. Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!

Benzer konular

  1. Yardım edin...
    ALPTUĞ bu konuyu 6. sınıf matematik soruları forumunda açtı
    Cevap: 8
    Son mesaj : 21 Şub 2012, 22:57
  2. Yardım edin!!!!!
    ALPTUĞ bu konuyu 6. sınıf matematik soruları forumunda açtı
    Cevap: 4
    Son mesaj : 14 Şub 2012, 23:29
  3. lütfen yardım edin arkadaşlar yarın sınav var
    yacnut bu konuyu 8. sınıf matematik soruları forumunda açtı
    Cevap: 1
    Son mesaj : 03 Oca 2012, 23:00
  4. Lütfen yardım edin bu hafta sınav var! 35 alcam nolur!!!!
    yasmin_yaren bu konuyu 6. sınıf matematik soruları forumunda açtı
    Cevap: 6
    Son mesaj : 03 Oca 2012, 00:02
  5. Prense yardım edin
    gereksizyorumcu bu konuyu Özel matematik soruları forumunda açtı
    Cevap: 38
    Son mesaj : 12 Mar 2011, 00:41
Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları