1. #1

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    11. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    Yarın Geometri Sınavı Var.

    *İçten ve dıştan bölme
    *İç açıortay dış açıortay
    *İki Doğru arasındaki açı

    Bu konuları yarına kadar öğrenmem gerekiyor.Yardımcı olabilir misiniz ?

  2. #2

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    ne yapalım? Koskoca konuyu mu anlatalım?
    son güne bırakmamalıydın.
    internetteki videoları falan izle.

  3. #3

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    11. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    ne yapalım? Koskoca konuyu mu anlatalım?
    son güne bırakmamalıydın.
    internetteki videoları falan izle.
    Savaş tamam sakin ol yardım edemeyecek kadar meşgulsen meşgulum yaz geç.Yani yardımcı olmak zorunda değilsin ki ... Tek görevin soruları yanıtlamak sanırsam forumda .

  4. #4

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Savaş tamam sakin ol yardım edemeyecek kadar meşgulsen meşgulum yaz geç.Yani yardımcı olmak zorunda değilsin ki ... Tek görevin soruları yanıtlamak sanırsam forumda .
    Yok , kızmadım yanlış anlamışsın.
    Ayrıca öyle bir yetkim yok.
    Asıl takıldığım şey , kaç gün önceden haber verilir de öğrenciler neden son güne bırakır? Bu konularda o kadar çok soru tipi var ki...

  5. #5

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    aynen savaş haklı baska dersleri bırakabilirsiniz de geometriyi son güne bırakmayın

  6. #6

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Bide geçen gün bi arkadaş "whatsapp" dan yardım adın deyince...
    Üzerine oldu bu konu.
    Arama motoruna yaz bakalım iç açıortay diye falan pek çok çözülmüş soru çıkar.
    Bunun yanında "matematikformülleri" başlığında bu açı ortay teoremini adam gibi kanıtlamışız onlara da bakabilirsiniz.

  7. #7

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    11. sınıf
    Bide geçen gün bi arkadaş "whatsapp" dan yardım adın deyince...
    Üzerine oldu bu konu.
    Arama motoruna yaz bakalım iç açıortay diye falan pek çok çözülmüş soru çıkar.
    Bunun yanında "matematikformülleri" başlığında bu açı ortay teoremini adam gibi kanıtlamışız onlara da bakabilirsiniz.
    Konuyu anladım sayılır biraz kendim çalıştımda yapamadığım soruları falan resim çekip atarsam bir sorun olmaz değil mi? Birde geometrik yerle ilgili sorular var mı arşivde ben göremedim.

  8. #8

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Konuyu anladım sayılır biraz kendim çalıştımda yapamadığım soruları falan resim çekip atarsam bir sorun olmaz değil mi? Birde geometrik yerle ilgili sorular var mı arşivde ben göremedim.
    Geometri soruları (şekil gerektiriyorsa) resimle eklenebilir tabii.

  9. #9

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    11. sınıf
    İçten Dıştan bölmeyi şekil olarak içten bölme deyince nasıl ıfade ettıgımızı anlamadım yardımcı olabilir misin savas ?

  10. #10

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    sınavın geçti mi?
    Halen geçerliyse anlatayım.


 
1 2

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Benzer konular

    1. Geometri dönem ödevi son 6 sorun YARIN TESLİM
      derferder, bu konuyu "Ygs & Lys Matematik" forumunda açtı.
      : 1
      : 16 Nis 2014, 16:04
    2. Geometri yarın sınavım var yapamadıgım soru
      bhenbatu6, bu konuyu "10. sınıf matematik soruları" forumunda açtı.
      : 1
      : 03 Haz 2013, 15:56
    3. Geometri soruları yarın yazılı var lütfen ilgilenin
      orkun44, bu konuyu "Ygs & Lys Matematik" forumunda açtı.
      : 1
      : 23 Şub 2012, 21:40
    4. yarın ödev teslimim var lütfen yardım(Geometri:doğrunun analitiği konusundan)
      derferder, bu konuyu "11. sınıf matematik soruları" forumunda açtı.
      : 27
      : 19 Nis 2011, 19:26
    5. 12. sınıf geometri 1. dönem 1. yazılısı sınavı soruları
      Admin, bu konuyu "12. sınıf geometri yazılı soruları" forumunda açtı.
      : 0
      : 27 Oca 2011, 21:00
    Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları