1. #21

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    Ya dedikleriniz doğru aslında.Sınav sürecine odaklanılmalı.Ama bunların da üzerinde durulmalı.Konuşulmalı.Hazmedilmemeli diye düşünüyorum.Ağzıyla kuş tutsa bunu kapatamaz derken de şunu kast etmiştim.Açıklamak istiyorum.Yani her ne kadar kitapçıkların yayınlanması vb. durumlar açıklamalar olsa da şaibeler tamamıyla ortadan kalkmadı, kalkmaz da.Sinek küçüktür;ama mide bulandırır hesabı.
    Ygs nin sembolik olması meselesi de ayrı bir konu.Hocam sadece ygs ye yönelik hazırlanan öğrenciler var.Ygs kimi öğrenciler için sınavın 1. aşamasıyken, kimileri için son aşaması.meslek liseliler...durum karışır.Yani ÖSYM bana sorsa "Mürşde böyle bir şey yapalım mı" dese "Katiyyen olmaz"derdim.

  2. #22

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Diğer

    Sponsorlu Bağlantılar

    onu zaten belirtmiştim ygs ile yerleşecek olanlara ygs tam olarak etki edebilir zaten kızmasınlar ama o öğrenciler bu sınavdan genel itibari ile düşük puan alanlar olacaktır. eğer varsa hile yapanlar genelde 4 yıllık bir üniversiteyi hedefleyecektir yani esas itibari ile lysden beklentileri olacaktır lysnin değeri %90 yapılırsa burada kazandıklarını yitirmiş olurlar ve tekrar ediyorum bu tarz bir kurumsal hile bana çok mantıksız geliyor , sonuçta amaç belli başlı bir gruba üniversite diploması kazandırmaksa bunu yasal düzenlemeler ve biraz değişik bir yatırım stratejisiyle rahatlıkla yapabilirler.
    neyse işte kafanıza takmayın bunları , bunlara takılanlar yapacağı soruları da yapamaz gerçekten geride kalmış olur.

  3. #23

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    Söyleyenler...Söylenenler...Söylenmişler...Sonsuza kadar giden bir silsile...
    Dediğiniz gibi kafaya takmamak lazım

  4. #24

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Matematik Öğretmeni
    Ben zamanında ÖSYM için açtığım konuda pek bana destek çıkan göremedim; konuda ÖSYM yi savunacaktınız neredeyse!

    Konu yerinde duruyor; isteyen inceleyebilir.

    Ben bu şarapsızlardan (ÖSYM yani) bir halt olmayacağını ısrarla söyledim, söylüyorum, söyleyeceğim...

    Neyse, biz sorularımızı çözmeye devam edelim...
    Epsilon kadar yakınım sana

    Soru sormayan öğrenci başarılı olamaz...

  5. #25

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Diğer
    Ben zamanında ÖSYM için açtığım konuda pek bana destek çıkan göremedim; konuda ÖSYM yi savunacaktınız neredeyse!

    Konu yerinde duruyor; isteyen inceleyebilir.

    Ben bu şarapsızlardan (ÖSYM yani) bir halt olmayacağını ısrarla söyledim, söylüyorum, söyleyeceğim...

    Neyse, biz sorularımızı çözmeye devam edelim...
    ben savunmuştum halen de savunurum
    160 soruda bikaç tane yanlış soru çıkması sınav adaletini bozmaz dolayısıyla üzerinde çok da durulacak konular değillerdir , ha diyosan ben sınav birincisi olcaktım ama yanlış bir soruya takıldım ve olamadım o zaman kısmen haklı olabilirsin. şu anda da eğer varsa bir hilenin yapılmış olması kurumları değil kişileri bağlar(sınav adaletini tabiki bozar). ösymnin kurumsal varlığına karşıysan argümanlarını söylersin alternatifini söylersin vs ama şu an için böyle bişey göremiyorum. bi yanlışlık varsa sorumlu kişiler bedelini öder
    sizinki orduda üçbeş çürük elma çıktı diye orduyu lağvedelim demek gibi oluyor. kurumsal yapılar ancak kurumsal gerekçelerle, ne bileyim varlık sebepleri ortadan kalkınca ya da sebeplerde değişiklik olunca ortadan kaldırılır ya da değişime uğrar. ülkede sınav varsa ösym de biz istesek de istemesek de olacak.

  6. #26

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    12. sınıf
    günlerdir deniyorum kitapçığımı görmek mümkün olmadı bi türlü açılmıyor, ve de dedikleri mektup da elimize geçmiş değil zaten.

  7. #27

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Matematik Öğretmeni
    Mektupta yazacakları şeyler burdakiler gibi olacak.
    3 tür beyin vardır.
    Küçük beyinler, insanları;
    Orta beyinler, olayları;
    Büyük beyinler, fikirleri;
    tartışır.

  8. #28

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Matematik Öğretmeni

  9. #29

    Grubu
    İş
    12. sınıf
    Ben okudum mektubu
    Biz bu mektuba öğrenci diliyle şöyle yorumladık
    Tamam verdiysek verdik şifreyi ama sen sus otur.
    Şimdi LYS ye çalışmaya başla Başla ki şifreyi verdiklerimiz senin önüne geçmesin...




    Adam önce şifre yok dedi. Sonra Meteksan yapmış bişeyler dedi. Ama bizim haberimiz yok dedi. Sonra var şifre ama kimse bilmiyordu dedi. Dedide dedi....................
    Master kitapçık sınavdan önce hazırlandı ama kimseye verilmedi dedi. Sonra Sınavdan sonra basın için açılandı dedi. Gerisi aklımda tutamadım daha birçok şey dedi....................
    Biride öğrencileri tehtit etti. Etti de etti............ İşte bize böyle sahip çıkılıyor tehtit edilerek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Geleceğimizi siyasete dönüştürüp boy ölçüşüyorlar YAZIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK !!!!!!!!!

  10. #30
    Pwr

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    10. sınıf
    Bu konu uzun süredir gündemde doğal olarak ama ayrıntısına kadar incelemedim, incelemekte istemiyorum. İlk kopya iddaalarından sonra ÖSYM'nin yalanyacağını ve daha sonra birşeylerin daha ortaya çıkacağını söylemiştim ki aynı şeyler tıpa tıp oldu. Sınavın iptali vs. olacağını düşünmüyorum. Hadi bu sınav geçti neyse ama milyonlar diğer sınava girerken kime güvenerek girecek belli değil. Daha bize var ama umarım o zamana kadar birşeyler değişir.


 
1 2 3 4

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları