cevap ver
1 2 3 ...
  1. #1

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    12. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    YGS/LYS Kalkıyor!

    Artık neredeyse karne notuyla üniversiteye girilecek!
    Okullardaki yazılılardan sadece bir tanesini meb hazırlayacak gerisini yine okullar yapacak
    Eğitim Haberleri | abbasguclu.com.tr
    You're unique, just like everyone else...

  2. #2

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    Ben en sonunda Ankara ya gidip şunların kurulunu basacağım. Bunlar hangi ütopyada yaşıyor kardeşim biz hocalardan 3 5 puan dilenirken özel okullarda 100 ü çakıyorlar. Biz Amerika mıyız Amerika nın sistemini getiriyorlar. 1. sınıftan beri sadece orta okul için söylüyorum lys vardı oks oldu 3 yıllık sbs oldu sonra 1 yıllık sbs oldu şimdi yılda 4 5 branş sınavı yaptılar. İşimizi zorlaştırmaktan başka bir şey yapmıyorlar. Sınavlar eşit olmadıkça haksızlık dizboyu gider. Çok sınav olması ise bir sınavdan düşük alınca boşu boşuna notumuz düşecek + insanız lan biz robot değil. Bu arada bu olursa kaçıncı sınıflardan itibaren olacak.
    İstanbul Tıbbiyesi

  3. #3

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    Eğitim sisteminde; %100 adaletli bir sistem oluşturmak imkansız.
    Bunun için robot gibi, aynı beceriye sahip öğretmenler; aynı donanım düzeyine sahip okullar vs. vs. gerekiyor.
    Şu sınavların tümü merkezi olsa, her okula olabildiğince aynı birikime sahip öğretmenler getirilse, şu beceri denen şey de okullardaki müzik, beden vs. öğretmenlerine bırakılmasa; 12 yıllık öğrencilik hayatımdaki en güzel sistem diyebilirim.
    ...

  4. #4

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    En adaletli sistem hatta %100 adaletli sistem son sene 1 ya da 2 sınav yapılıp okul notlarının kesinlikle ortalamaya dahil edilmemesi ya da meb yazılı ya da test halinde hazırlar okula faxla gönderir tüm Türkiye aynı anda okulda yazılısını olur öğretmenlerin bi tarafından not vermemesi içinde optikler Ankaraya gönderilir. 1 hafta sonra sınavlar açıklanır bence en temizi bu. Devlet okulları öğretmenlerinden pek bir şey beklemiyorum.
    İstanbul Tıbbiyesi

  5. #5

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite
    bu ülkede ilk önce zihniyetin değişmesi gerekiyo.Eğer bu zihniyet değişmezse en ideal eğitim sisteminde dahi başarisiz olur.Bu zihniyet torpil,kayirma,rüşvet ülkemizde her şeyin sebebi bunlar o yüzden hiçbir sistem bizim ülkemizde işlemez.Bana göre en ideal sistem ise okula ilk başladiğimiz yillarda adil olacak şekilde herkesin yeteneğine göre yönlendirilip erken yaşta mesleğini seçip okumasi.Gerçektensayisal ögrencisi olmama ragmen birçok saçma dersi görüyorum.Edebiyatin bana faydasi neki?.Hepsini unutacağim o yazarlarin.Aklimda kalmayacak sadece zaman kaybettirmek için koymuslar galiba .

  6. #6

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite
    En adaletli sistem hatta %100 adaletli sistem son sene 1 ya da 2 sınav yapılıp okul notlarının kesinlikle ortalamaya dahil edilmemesi ya da meb yazılı ya da test halinde hazırlar okula faxla gönderir tüm Türkiye aynı anda okulda yazılısını olur öğretmenlerin bi tarafından not vermemesi içinde optikler Ankaraya gönderilir. 1 hafta sonra sınavlar açıklanır bence en temizi bu. Devlet okulları öğretmenlerinden pek bir şey beklemiyorum.
    evet Heisenberg hakli bu konuda mevcut zihniyet bizde oldugu sürece en adil böyle.*Excellence yazmişim galiba demin .
    "Ne Mutlu Türküm Diyene"

  7. #7

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    12. sınıf
    Sözlü sistemi kalkarsa ve bütün sınavları meb hazırlarsa uygulanabilir bir sistem bence.
    You're unique, just like everyone else...

  8. #8

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer
    MEB e güven çok yüksek sankide üniversite sınavına karıştırıyolar

  9. #9

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    Cengizhan kardeşim ben de sayısal öğrencisi olarak edebiyattan nefret ediyorum ama bir yandan baktığında ülkemizin edebiyat gelişimini bilmemiz gerekir aslında edebiyat güzel derste sayısal öğrencisine dayatılan ders sayısı ve konuları çok ağır benim kafam basmıyor bir sınav için 10 tane şairin hayatını ve hepsinin 10 a tane eserini ezberlemeye. Okullarımızda artık eğitim öğretim önemli değil zaten eğitim adına bir şey yok kişisel gelişime yönelik bir şey yok. Öğretim ise hamallıktan başka bir şey değil amaç insanları elemek bilenle bilmeyenleri ayırt etmek. Bunun sebebi bana göre ülkemizin gelişmemesi bundan dolayı herkes tıp ve mühendislik isteyince mecbur böyle bir sistem gerekiyor.
    İstanbul Tıbbiyesi

  10. #10

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    MEB e güven çok yüksek sankide üniversite sınavına karıştırıyolar
    Yaptıkları işin zorluğunun farkında mısınız siz? Laf etmesi kolay , başa kendiniz geçin öyle konuşun bakalım?
    Arkadaşlar biraz onların yerine kendinizi koyun , kaç öğrenciye hükmediyor onlar? Her şey fevkalade iyi mi olacak? 5 kişinin sınav kağıdı kayboldu etmedikleri laf kalmadı,kendileri geçsinler bakalım ne oluyor?


 
1 2 3 ...

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları