cevap ver
... 4 5 6
  1. #51

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Çok teşekkürler canım iletirim. Eyvallah
    Rica ederim 'unutmayın' yoksa 'ODTÜLÜ matematik öğretmeninizi' tanımadan ölür gideriz

  2. #52

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer
    Rica ederim 'unutmayın' yoksa 'ODTÜLÜ matematik öğretmeninizi' tanımadan ölür gideriz
    Senin kafan rahat olsun ben böyle şeyleri unutmam İkinci durumda kimsenin bi kaybı olmaz.

  3. #53

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Senin kafan rahat olsun ben böyle şeyleri unutmam İkinci durumda kimsenin bi kaybı olmaz.
    Aman Allahım! Nasıl kimsenin kaybı olmaz? ÖSYM'den teklif almış hocanız. (Cambridge'den de almış mı sorun lütfen) Yok yok , benim kitabımda böyleleri tanımadan 'yaşamak' yoktur.
    Bana yarın 'doğru haber' verirseniz ziyadesiyle müşerref olacağım.
    İyi akşamlar.

  4. #54

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer
    oo sen oralarıda mı biliyosun ama malesef seni memnun etmek hayattaki amaçlarım arasında yok.Ve umarım ergenlikten biran önce çıkarsın

  5. #55

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    oo sen oralarıda mı biliyosun ama malesef seni memnun etmek hayattaki amaçlarım arasında yok
    Birkaç dakika önce kendiniz söylememiş miydiniz ÖSYM'de sınav hazırlama ekibi için teklif aldığını?
    Neyse başından beri tahmin ettiğim gibi (Fazla Sherlock Holmes okuyorum demek adam cidden biliyor!) kafanız yerinde değil belli ki 'zararlı ' bir içecek içmişsiniz.
    Haydi yarın görüşürüz.(Haberlerinizi bekliyorum)
    Ha bu arada amacım mutlu olmak filan değil! Kendini bir şey sanan bir insan daha görüp kahkaha atmak!

  6. #56

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer
    bu isteğin için aynaya bakman yeterli. evet teklif aldı dedim ama inan hocamın senden çok daha önemli öğrencileri var. ergenlikten çıkman ise oldukça imkansız görünüyor.senin adına üzgünüm.ha ileride cidden savcı olmayı başarabilirsin ama insan olmayı asla başaramıycaksın.

  7. #57

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Hay Allah! Aynı şeyi düşünüyormuşuz baksanıza?
    Ben de tam doktor eniştemi arıyordum.Vakanın nasıl cereyan ettiğini anlatacaktım ki şak etti! 'İçtiğiniz her neyse bağımlılık yapmış sizin adınıza üzgünüm'...

  8. #58

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer
    Hay Allah! Aynı şeyi düşünüyormuşuz baksanıza?
    Ben de tam doktor eniştemi arıyordum.Vakanın nasıl cereyan ettiğini anlatacaktım ki şak etti! 'İçtiğiniz her neyse bağımlılık yapmış sizin adınıza üzgünüm'...
    duydunuz mu doktor eniştesi de varmış ooooo

    Mumcu soyadınıda cidden haketmiyosun

  9. #59

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    duydunuz mu doktor eniştesi de varmış ooooo

    Mumcu soyadınıda cidden haketmiyosun
    Ne demek ne demek.. Doktor bir eniştem olduğunu ivedilikle beyan etmenizi bir 'aşağılama' sayarım.
    Sizin 'ODTÜLÜ YAŞLI' öğretmeniniz varmış? Sizinkinin yanında benim eniştemin unvanı nedir ki?
    Neyse tipik bir 'içici' hareketleri bunlar oluyor demek ki 'Savcı' olmadan önce bir insan daha tanıdım.Sayenizde 'uygulamalı' eğitim görüyorum.Bir şey daha çıkarttım eğer ileride (bir dershanede vs) öğretmen seçme avantajım olursa 'ODTÜLÜ VE YAŞLI' seçmeyeceğim zira tipik bir ODTÜLÜ YAŞLI talebesini görmüş oldum.

    Ha bu arada 'Soyadımı' bana yakıştıramamışsınız.Bakınız bu denli 'hakaretli' bir konu da bile ben 'beyefendiliğimi' , 'ahlakımı' bozmadan tartışmaya devam ediyorum ; belli ki siz bunu başaramıyorsunuz neyse nasıl bir 'kişiliğe' sahip olduğunuzu konuyu çevirerek 'soyadıma' vurmanızdan sonra anlamış oldum.

    Ben 'hakaret etmeden' tartışırım ; siz tartışmayı 'hakaret etme platformu' olarak görürsünüz.İşte farkımız bu.
    İyi akşamlar.(Halen konuşmalarıma -siz- olarak devam ettiğimi fark ettiniz değil mi?)

    ileride cidden savcı olmayı başarabilirsin ama insan olmayı asla başaramıycaksın.
    Anladım.Peki.

  10. #60

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Üniversite
    Forumda bu tarz tartışmaların olması, birbirinizi kırmanız hiç hoş değil.
    Konuyu kapatıyorum.


 
... 4 5 6

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları