1. #1

    Grubu
    Site sahibi
    İş
    Matematik Öğretmeni

    Matematik Matematik Matematik


  2. #2

    Grubu
    Moderatör
    İş
    Diğer
    sınıfta %10 luk dilime girer , 50 kişi varsa ilk 5 e giriyor dedi orda koptum
    peki sınıftan 6 kişi bu kur sistemine katılırsa ne olacak diye soruyu yapıştırmak isterdim

    hehe bakın herkese de kucak açıyor çocuk okuldan eve evden okula tek başına gidebilecek zekadaysa bu sistemde başarılı olur diyor. yani bizim çocuğun matematiğe zaten kafası yatkın değil demeyin gelin bize ücreti mukabilinde çocuğunuzu ilk %10 a sokalım diyor. hatta ikna olmadıysanız ısrar ediyor sözelle bişey olunmaz , bi yerlere gelecekseniz matematikle geleceksiniz diyor.
    Allah'ım sen bizi ve öğrenci arkadaşlarımızı 4 kilosu 100 liraya hakiki bal satanlardan koru.

  3. #3

    Grubu
    Yasaklı üye
    İş
    Üniversite
    "Sözel zekayla bir şey olunmaz." cümlesi sanırım karakterini yansıtıyor. İnsanların zekasına laf atmak ne kadar da kolay. Nice sözel zekalar vardır toplumları yönetmiştir. Ayrıca ilimde ayrım yapmak ne kadar da dar bir düşünce.

  4. #4

    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Öğretmen
    bu cümleleri bir eğitimci kurmaz, bir de yazar!... yazmış.
    Metin Emiroğlu Anadolu Lisesi.

    Endemik Yayınları

  5. #5

    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Matematik Öğretmeni
    Bu konudaki şahsi fikirlerimi belirtmek istiyorum.
    Aslında objektif olarak bakılırsa, matematik müfredatı , çok karmaşık değil. (Şu anki Lise Geometri müfredatını ayırıyorum. O tam bir fiyasko)
    Buradaki mesele, matematiğin anlatılması değil bence. Mesele, bu anlatımın arkasından, sınavlarda, müfredatla bağdaşmayan soruların sorulması. Okul müfredatında, sınavlarda çıkan soru tiplerinin çeyreğinin çeyreğini çözemiyoruz. Öğrenci de bu açığı, dershane veya özel ders ile, kapatmaya çalışıyor.
    Ben her zaman şunu söylüyorum. Matematikteki mesele, anlayıp anlamama meselesi değil, isteyip istememe meselesi.
    O öğretmenin söylediğinin bir benzerini ben de söylüyorum. Tuvalet ihtiyacını kendi giderebilen her öğrenci Matematiği yapar, en azından sınıfını rahat rahat geçecek kadarını yapar, yeter ki istesin, dersi dinlesin, sorumsuzluk yapmasın ve öğretilenleri tekrar etsin.
    Aslında, sınıf içinde bu iş halledilir, ama normal şartlarda tabi. Ama maalesef, eğitim sistemimizde şu anda hiçbir şey normal değil.
    Bence her insanda, hem sayısal, hem sözel zeka vardır. Ama kiminde, % 70 sayısal, %30 sözel zeka vardır. Kiminde de, %70 sözel, %30 sayısal zeka. Bu kadarı bile, insanın günlük, sözel ve sayısal anlamda işini görmeye yeter, yeter ki, bu yönünü geliştirip ortaya çıkarsın.
    Ben , matematik anlatmak için, özel teknikler üretmeyi uygun bulmuyorum. Bu iş klasik anlatımla, ve beyin cimnastiği ile hallolur bence.


 

  1. Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!

Benzer konular

  1. Matematik Animasyon Filmi: Matematik Hikayeleri
    Serkan A. bu konuyu Matematik Arşivi forumunda açtı
    Cevap: 5
    Son mesaj : 20 Eki 2013, 01:48
  2. 5. sınıf Matematik Kitabı ve 5. sınıf Matematik Çalışma Kitabı
    matci bu konuyu İlköğretim Dersleri Dökümanları forumunda açtı
    Cevap: 0
    Son mesaj : 08 Şub 2012, 04:05
  3. 3. sınıf Matematik Kitabı ve 3. sınıf Matematik Çalışma Kitabı
    matci bu konuyu İlköğretim Dersleri Dökümanları forumunda açtı
    Cevap: 0
    Son mesaj : 08 Şub 2012, 04:00
  4. Cevap: 3
    Son mesaj : 24 Haz 2011, 13:20
  5. Matematik Dergisi, Matematik Panosu için poster ve resimler
    Serkan A. bu konuyu Geometri Materyalleri forumunda açtı
    Cevap: 1
    Son mesaj : 11 May 2011, 02:39
Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları