matsever63 22:55 18 Eyl 2013 #31
gündelik soru sayısı belirleyip çözmek robotluktur.Birgün canın ister x kadar çözersin birgün y kadar.Bazıları o kadar abartıyor ki konu çalışmadan s.b çözüyorlar.Ben bugüne kadar dönüp bakmadım bile ne kadar çözdüğüme

Son sözüm ise, bana göre çok soru çözmek değil çok konu çalışmak kazandırır.Zaten soru çözmek için kendine sınır koyarsan derslerden bıkarsın..
gökberk 00:32 19 Eyl 2013 #32
gündelik soru sayısı belirleyip çözmek robotluktur.Birgün canın ister x kadar çözersin birgün y kadar.Bazıları o kadar abartıyor ki konu çalışmadan s.b çözüyorlar.Ben bugüne kadar dönüp bakmadım bile ne kadar çözdüğüme

Son sözüm ise, bana göre
çok soru çözmek değil çok konu çalışmak kazandırır.Zaten soru çözmek için kendine sınır koyarsan derslerden bıkarsın..
Öğrencinin seviyesine göre değişir, konu eksiği olmayan bir öğrenciyi konu çalıştırmak, kaybetmektir. Konu eksiği olmayan öğrenci soru tiplerine yönelmeli
matsever63 15:01 19 Eyl 2013 #33
Öğrencinin seviyesine göre değişir, konu eksiği olmayan bir öğrenciyi konu çalıştırmak, kaybetmektir. Konu eksiği olmayan öğrenci soru tiplerine yönelmeli

Gerçekten konuyu 4/4 lük anlamışsa elbette.