1. #11

    Grubu
    Üye
    İş
    9. sınıf
    Pardon Yanlıs Yazmısım Ama Hangi Yöntemle Yazılmıs diyor Bence Örüntü Veya Sayı Dizisi Olabilir

  2. #12

    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer
    teşekkür ederim

  3. #13

    Grubu
    Moderatör
    İş
    Üniversite
    Benim merak ettiğim bir şey var neden 36 simetriği 63 şeklinde veya 18|81 şeklinde ben mantık kuramadım çünkü aynı sırada 49 normal bir şekilde yazılmış...Eğer bir mantığı varsa bir kural oluşturur diye düşünüyorum çünkü ne taraftan bakacağız bunun mantığını kuramadım ben

  4. #14

    Grubu
    Moderatör
    İş
    Diğer
    Alıntı 3.14159265358979323846264'den alıntı Mesajı göster
    64 tuzak sayıydı.
    64 olmuyor diyecek ilk kişiyi merak etmiştim. demekki kontrol ediyorsunuz aferin.
    hocam naaptınız "kafese de ben koydum oni" der gibi oldu bu

  5. #15

    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer
    soruda simetrisi olacak diye bişey denmiyor ki zaten simetriyle alakası yok.soruda fark edilmesi gereken rakamların karelerinin tabloda olması

  6. #16

    Grubu
    Moderatör
    İş
    Üniversite
    Ama ne şekilde, bir sırası var mı ?

  7. #17

    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Diğer
    gerçekden tuzakdı 64 sayısı.
    tuzak derken mesela sorunun cevabı yazıkdan sonra forumu okuyan bazı gençler "a! cevap 5 miş. hıım güzel." deyip;
    sonuçla ilgili cevapla ilgili bi araştırma bir irgileme "niye 5 neden 3 değil?" gibi sorular pek sormuyorlar.
    sbs lgs kpss diyorki test hızı! non stop!

    bakalım gerçekden kuralı yazdıkdan sonra kontrol edip 64'ü bulacak bi genç varmı diye bi deneme yaptık.
    ve sonuç +
    varmış.
    matematik ölmemiş.
    İ∫MİM İMZADIR.

  8. #18

    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer
    matematiği çok seviyorsunuz anlaşılan,ölüp ölmemesi bile ilgi alanınıza giriyor.

  9. #19

    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Matematik Öğretmeni
    Alıntı 3.14159265358979323846264'den alıntı Mesajı göster
    gerçekden tuzakdı 64 sayısı.
    tuzak derken mesela sorunun cevabı yazıkdan sonra forumu okuyan bazı gençler "a! cevap 5 miş. hıım güzel." deyip;
    sonuçla ilgili cevapla ilgili bi araştırma bir irgileme "niye 5 neden 3 değil?" gibi sorular pek sormuyorlar.
    sbs lgs kpss diyorki test hızı! non stop!

    bakalım gerçekden kuralı yazdıkdan sonra kontrol edip 64'ü bulacak bi genç varmı diye bi deneme yaptık.
    ve sonuç +
    varmış.
    matematik ölmemiş.
    sizi bu konuda destekliyorum ve taktir ettim.

    bende soruyla ilgili düşünmüştüm ilk sorduğunuz zamanlarda, ama bişey bulamamıştım, şimdi sizin ilk verdiğiniz cevabı okuyunca. bu ne biçim örüntü dedim hiç hoşuma gitmedi yani. hatta çözüm hoşuma gitmediği için ayrıntılı inceleme gereği duymadım, yani bende tuzağa düştüm denebilir

    bu tuzaklı soruda ''matematik ölmemiş'' dedikten sonra tuzaksız, tutarlı ve daha güzel bir çözüm de ekleseydiniz çok daha süper olacaktı

  10. #20

    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Diğer
    evet matematik bir sevgidir aşkdır.
    rakamların ahenkli dansıdır.
    geometri ve cebir matematiğin can damarıdır.
    yaşasın matematik!

    not: matematik işlemi düşüncesi yapmadan bi gün geçirebilir misiniz?
    yemek tarifinde oran hesabı yapar bayan.
    evin beyi ay sonunu hesaplar.
    evin çocukları dersden geçmek için gerekli notu hesaplar.
    İ∫MİM İMZADIR.


 

  1. Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!

Benzer konular

  1. Kutu top sorusu
    EminDeniz99 bu konuyu Lise Matematik forumunda açtı
    Cevap: 7
    Son mesaj : 11 Eki 2013, 16:16
  2. Permütasyon-Kombinasyon Kutu Paylaştırma Soruları
    Wosyet bu konuyu 10. sınıf matematik soruları forumunda açtı
    Cevap: 3
    Son mesaj : 20 Mar 2011, 13:07
Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları