dimar 20:52 09 Eyl 2012 #31
burada verilenlerle F3 için sadece bir minimum değer belirlenebilir ki onu da bulmuşsunuz yani 6N. üstten sınırlamak ise yol sürtünmesiz olduğundan ve hareket yönünün kuvvete dik olmasından dolayı mümkün değil.
sağolun hocam
dimar 20:54 09 Eyl 2012 #32
tabi cismin ağırlıksız olduğunu varsaydık, yoksa F3 en az 6-p kadar olur
cisim havada olsaydı da bu cevap dogru olacaktı

(ağırlıksız olsaydı)
duygu95 22:56 09 Eyl 2012 #33
9. Sinif fizigi , fizige benzer bi sey fizikle alakasi yok asil fizik 11. Sinifta
dimar 23:01 09 Eyl 2012 #34 9. Sinif fizigi , fizige benzer bi sey fizikle alakasi yok asil fizik 11. Sinifta


fiziğimsi
kcancelik 23:15 09 Eyl 2012 #35
Fiziğimsiden ziyade matematiğimsi diyebiliriz. W=Fx diyip geçilecek bir şey değil bence fizik. Anlama ve yorumlama aşaması var.
En basitinden fiziksel denklemlerin türetilmesi var, fiziğin en temel konusu olmasına rağmen anlatılmıyor. Ne yazık ki bu ülkemizdeki ezberci eğitim anlayışından kaynaklanıyor. Üniversite sınavını kazanmak tek amaç haline gelmiş, ciddi anlamda fizik öğrenmek isteyen çok az öğrenci var. Ben şu denklemleri ezberleyeyim yerine ben şu denklemleri türeteyim diyen öğrenci bulmak kolay değil.
O sebeple ben lise fiziğine sadece biraz ağırlaştırılmış matematik olarak bakıyorum.
İyi günler.
svsmumcu26 23:30 09 Eyl 2012 #36
Ben de de o yok işte kcançelik , eğer bir şeyi sadece üniversite için çalışmam gerekirse asla anlamam ben matematiği asıl anlamda üniversite kazanmak için değil de hobi olarak öğrenmek istiyorum yani , eğer üniversite gibi bir şey olmasaydı ve matematik gibi bir dal olsaydı yine öğrenirdim

üniversite için değil , öğrenmek için ama dediğin gibi , ülkemizde çok ezberci eğitim var mesela fiziği sevmeyen okadar çok kişi var ki öğretmenlerde pes ediyor ezberleyin diyor.Keşke herkes hobi olarak , zevkine öğrense...
dimar 23:44 09 Eyl 2012 #37 Fiziğimsiden ziyade matematiğimsi diyebiliriz. W=Fx diyip geçilecek bir şey değil bence fizik. Anlama ve yorumlama aşaması var.
En basitinden fiziksel denklemlerin türetilmesi var, fiziğin en temel konusu olmasına rağmen anlatılmıyor. Ne yazık ki bu ülkemizdeki ezberci eğitim anlayışından kaynaklanıyor. Üniversite sınavını kazanmak tek amaç haline gelmiş, ciddi anlamda fizik öğrenmek isteyen çok az öğrenci var. Ben şu denklemleri ezberleyeyim yerine ben şu denklemleri türeteyim diyen öğrenci bulmak kolay değil.
O sebeple ben lise fiziğine sadece biraz ağırlaştırılmış matematik olarak bakıyorum.
İyi günler.
aynen öyle zaten o yüzden kimse fizik anlamıyor herkes zor diyor... fiziği çok farklı bir ders olarak görüp anlamak isteyen yapabiliyor ancak fiziği. matematik gibi düşünmemek çok farklı düşünmek gerek... bu olayı en başta çözen yapabiliyor ama çözemeyen aşırı zor olarak bakıyor ve ön yargısı olusuyor

)