1. #1

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    dikkatsizlik

    arkadaşlar hepinizin yorumunu ve tavsiyelerinizi bekliyorum.

    bu aralar çok dikkatsizim nedenini bilmiyorum bugün gidip dairesel soruya 6! düşünüp foruma 7! yazmışım.neden oluyor bu dikkatsizlik ? tam düşünmek istemiyorum çoğu şeyi yani.uykusuzluk vs. neden olabilirmi?

  2. #2

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Diğer

    Sponsorlu Bağlantılar

    dikkatsizliğe bağlı hatalar genel olarak (bana göre) iki şeyden kaynaklanır,
    -telaş
    -ciddiyetsizlik veya başka deyişle soruyu, yapılan işi, kuralları vs önemsememe ya da küçük görme.

    sonuçta hepimiz insanız dikkatsizlik dediğimiz şeyi sıfırlamak mümkün değil ama telaş yapmamak ve yapılan işi ciddiye almak suretiyle azaltabiliriz.

  3. #3

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    hocam.başka faktörler etkili olmazmı sizce.mesela uyku düzeni vs.?

  4. #4

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    streste Düşüncelerin dağılmasına, beynininin seni yolculuk ettiren taraflarına sıklıkla şahit olursunuz.


    Bedensel yorgunluk da dikkat dağınıklığının önemli sorumlularından. Bu nedenle dikkat dağınıklığından şikayet eden kişilerin, ne kadar yorgun olduklarını da gözden kaçırmaması gerekir.

    Fazla gürültülü ortamlar dikkati çok dağıtır… yapılan bir çok araştırma bu yönde.
    Keza aşırı iş yükü ve monoton hayat da dikkat dağınıklığı yapar.

    ya da gereksiz yorumcu hocamın dediği gibi

    durum çok sürerse bir nöroloji veya psikyatri uzmanınıdan yardım almalısın
    Taş kırılır ,Tunç erir.Ama Türklük ebedidir.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

    Biyomedikal Mühendisliği

  5. #5

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Öğretmen
    dikkatini dikkatsizliğine verme....
    Metin Emiroğlu Anadolu Lisesi.

    Endemik Yayınları

  6. #6

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Tamam ayhanhocamın yorumunada katılıyorum Hepinize teşekkür ederim

  7. #7

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Matematik Öğretmeni
    Sende ki de dikkatsizlik mi?
    Ben bir cümleyi yazmaya başlayıp, cümlenin ortasında, cümlenin sonuna ne yazacağımı unutuyorum
    Ben naapıyim ?

    Ben niye herkese beynine sağlık diyorum, bir düşün

    (Ha bir de , takma kafana tokadan başka bir şey )
    3 tür beyin vardır.
    Küçük beyinler, insanları;
    Orta beyinler, olayları;
    Büyük beyinler, fikirleri;
    tartışır.

  8. #8

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    hocam kendimde farkettim.uykusuzluktan başka bi şey değil. Yavaş yavaş giderecem inşallah


 

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Benzer konular

    1. Sınavlarda Dikkatsizlik..
      duygu95, bu konuyu "Sohbet" forumunda açtı.
      : 7
      : 19 Eyl 2012, 16:23
    2. dikkatsizlik
      matik, bu konuyu "Sohbet" forumunda açtı.
      : 1
      : 16 Şub 2011, 21:24
    Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları