3.141592653589 00:13 14 Jan 2014 #1
Merhaba Matematik dostları
Yurtdışında olduğumdan dolayı
MT'ye ne zamandır yazamıyordum. 3gün oldu Türkiye'ye geri döeli ayağımın tozuyla bi soru yazdım.
Hepinizi özlemişim.
İyi matematikler dilerim.
Serkan A. 00:23 14 Jan 2014 #2
Hoşgeldiniz hocam. Hayırdır; gezme mi eğitim için mi çıktınız? nereleri gezdiniz?
3.141592653589 00:24 14 Jan 2014 #3
İtalya ve Almanya'daydım Sayın Admin. Eğitim amaçlı.
Enesemre 20:02 16 Jan 2014 #4
Hoşgeldiniz.