songena2 20:09 13 Nov 2012 #1
Merhaba. Ben Meltem.

İstanbul'danım.
Polinomların soru çözümlerine bakarken burayı keşfedip hemen üye oldum.

10. sınıfa gidiyorum. TM bölümündeyim.
Sözel derslerim matematikten daha iyi. :P

Bu yüzden sorularımla başınız ağrıycak.
Herkese iyi forumlar.
(Matematik forumuna bu kadar uzun yazı yazdım.

Şimdi bunu kimse okumaz da neyse.

)
svsmumcu26 20:20 13 Nov 2012 #2
Hoşgeldiniz

Keşke bende sizin kadar sözelleri sevebilseydim...
songena2 20:24 13 Nov 2012 #3
Hoşbulduk.
Serkan A. 21:31 13 Nov 2012 #4
Hoşgeldiniz. Umarım memnun kalırsınız.
duygu95 21:57 13 Nov 2012 #5
Hosgeldiniz.