cevap ver
1 2 3 ...
  1. #1

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    Lys mat sonrası

    Kolay diyenler de vardı ama benim için sınavın özeti:
    http://inciswf.com/volkankonak.swf
    İstanbul Tıbbiyesi

  2. #2

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    Geçmiş olsun Arkadaşlar.

  3. #3

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer

    Sponsorlu Bağlantılar

    En güvendiğim konulardan çok soru kaçırıp da biraz teklediğim konuların hepsini yapmam şaşırttı.

    İntegral 1,türev 1,fonksiyon 3 fire.Seri meri biraz korkuyordum hepsini yaptım onların.

  4. #4

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    Heyecan denen illetten nefret ediyorumAma buna rağmen fena değildi.
    Dostlar çok geçmiş olsun

  5. #5

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite
    Allah'ım inşallah hepimizin sonucunu gönlümüze göre versin Çok geçmiş olsun. Hadi birini atlattık kaldı 1
    En büyük korkum y'ye göre türevlenmek

  6. #6

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    bir sayısalcı olarak paragraf sorularından kurtuldugumu zannederken kümelerde hayvan gibi bir ispat sorusu çıkması ve bu soruya 10 dakika ayırıp yapamamam daha dogrusu hiç bir şey anlamam çok koydu o ne abidik gubidik bir soruydu öyle
    İstanbul Tıbbiyesi

  7. #7

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    bir sayısalcı olarak paragraf sorularından kurtuldugumu zannederken kümelerde hayvan gibi bir ispat sorusu çıkması ve bu soruya 10 dakika ayırıp yapamamam daha dogrusu hiç bir şey anlamam çok koydu o ne abidik gubidik bir soruydu öyle
    Aynen ya

  8. #8

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    o soruyu 14 buldum ben integralde tanjantlı soruyu yapamadım seri sorusunu yapamadım toplam 7-8 soru yapamadım işte ancak geo basitti 4 soru yapamadın onlarda uzak vektör filan bilmiyordum ondan kaynaklı oldu işte
    Taş kırılır ,Tunç erir.Ama Türklük ebedidir.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

    Biyomedikal Mühendisliği

  9. #9

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Diğer
    Yarım sayfalık bir soru varmış matematikte,genel olarak tanıdıklarım matematik için ygs tarzı dediler..Yani bilenin yaptığı değil de sınav anında düşünülmesi gereken tipte sorular..Bir tanıdığım geometriyi 29 yaptığını iddia ediyor,hem de son 15 dk'yı kullanmadan..Gerçi geçen sene geometriyi tam yapmış birisi ama,gene de o kadar kolay mıydı geometri ?
    9⁵+2⁵+7⁵+2⁵+7⁵=92727 ... 9⁵+3⁵+0⁵+8⁵+4⁵=93084

  10. #10

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Bu sınavdan sonra bir deneyim daha kazandım:Bir sene önceden konu bitirip deli gibi deneme çözmenin hiçbir işe yaradığı yokmuş.Bu süreç Eylülde başlayıp Haziranda biten bir süreç. Bu zamana kadar öğrenci ne yapıyorsa onun karşılığını alıyor. Yaklaşık 1,1-5 sene önce konuları tamamen bitirmiş ve sürekli soru + deneme abanmış bir arkadaşım vardı (Adam integrali 10.sınıfın yazında bitirdiğini iddia ediyordu.) Ygs'de 8k sıralama yaptı,lys matematiğinin ise berbat olduğunu iddia ediyor.
    En azından bir tecrübe daha kazanmış oldum.Allah herkesin gönlüne göre versin arkadaşlar.


 
1 2 3 ...

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları