cevap ver
... 3 4 5 6 7 ...

Ygs

  1. #41

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Bu soruyu hiç beğenmedim çok zor değil ama çok zaman kaybettirecek farklı bir soru olarak alınmış.
    Bu sene zor soru yok gibi.
    En azından geçen senelerdeki gibi uzun ve yorum gerektiren sorular.
    Ama keşke olsaydı dedim ; bu işlem kalabalığı daha da berbat bir şeymiş meğer.

  2. #42

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Neyse,canınızı sıkmayın arkadaşlar.Kötüyse herkese kötü uzunsa herkese uzun.Bu sınav tam istediğiniz gibi de olsaydı sıralamada hiçbir şey fark etmeyecekti bunu bilmeniz gerektiğini düşünüyorum.
    Allah gönlünüze göre verecektir zaten olmadı seneye tekrar denersiniz.
    Artık yelkovanın benim için dönmeye başladığını söyleyerek şimdilik çıkıyorum...

  3. #43

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    12. sınıf
    Bu soruyu hiç beğenmedim çok zor değil ama çok zaman kaybettirecek farklı bir soru olarak alınmış.
    evet ya bunun çözümü nasıl ve ben niye 9 buluyorum

  4. #44

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer
    Bu sene zor soru yok gibi.
    En azından geçen senelerdeki gibi uzun ve yorum gerektiren sorular.
    Ama keşke olsaydı dedim ; bu işlem kalabalığı daha da berbat bir şeymiş meğer.
    valla sadece 32 soruyla hiç bi yorum yapamam. benim gördüğüm kadarıyla çok kolay sorular da var seçici sorular da var ama dediğim gibi 32 soruyla koca sınavı nasıl değerlendiricez bilmiyorum...

  5. #45
    MKE

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    A kümesi için yazarsak
    f(1)≤5
    f(2)≤4
    f(3)≤3
    1 için 4, 2 için 3, 3 için 2 eleman var.
    4.3.2=24

  6. #46

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer
    evet ya bunun çözümü nasıl ve ben niye 9 buluyorum
    düşünmen gereken tek şey şu aslında zor değil A kümesinde 1 elemanı için B kümesinde 4 farklı görüntü alabilirsin. 2 elemanı için 3 farklı görüntü, 3 elemanı için 2 farklı görüntü var. toplamda 4*3*2 farklı sıralı ikili elde edebilirsin. ama bunu sınav stresiyle bi eşit ağırlık öğrencisinin görebileceğini pek sanmıyorum yine de.

  7. #47

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    bende böyle bulmuştum ancak her eleman için ayrı değerlendirme yapmıştım
    Taş kırılır ,Tunç erir.Ama Türklük ebedidir.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

    Biyomedikal Mühendisliği

  8. #48

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    12. sınıf
    A kümesi için yazarsak
    f(1)≤5
    f(2)≤4
    f(3)≤3
    1 için 4, 2 için 3, 3 için 2 eleman var.
    4.3.2=24

    4 , 3, 2 aynenn ben bunları topladım yaa ...

  9. #49

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer
    bende böyle bulmuştum ancak her eleman için ayrı değerlendirme yapmıştım
    fonksiyonun tanımından kaynaklı bi hata yapmışsın. tanım kümesindeki her elemanın değer kümesinde bi karşılığı olmalı. Tanım kümesi A olduğuna göre üç elemanlı kümeler elde etmelisin kolay düşülebilecek bi hata malesef

  10. #50

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    12. sınıf
    A kümesi için yazarsak
    f(1)≤5
    f(2)≤4
    f(3)≤3
    1 için 4, 2 için 3, 3 için 2 eleman var.
    4.3.2=24
    bunu görmesem daha iyiydi yıkıldım resmenn nasıl toplarım ya...


 
... 3 4 5 6 7 ...

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları