Ygs

  1. #11

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Diğer

    Sponsorlu Bağlantılar

    Gürültü yapanların tek tek optik forumlarını yırtar atarım valla.
    Olmadı çıkışta taekwondo'da öğrendiğim teknikler ilk defa işe yarar
    kendine ritimli gürültünü üret mesela ayağını aynı tempoyla yere vur.
    hem başkalarının yapacağı seslerle rahatsız olacağına sen onları rahatsız edersin hem de kendi çözümlerine tempo tutmuş olursun bir nevi gaz verme

    fazla sivrilmişsin sana "pro-budama" yapalım derdim
    sonuçlar açıklanınca görüşelim demiştim. şimdi düşününce acaba oley çeken mi daha dangalakça bişey yapmış oluyor yoksa ben mi karar veremiyorum. çok utanıyorum

  2. #12

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    Sen Antalya'ya kaptırmışsın gönlünü
    Tek Antalya sevdalısı Duygu değil
    Taş kırılır ,Tunç erir.Ama Türklük ebedidir.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

    Biyomedikal Mühendisliği

  3. #13

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    Edebiyat öğretmenim sınava girerken arkada düğün yapıyorlarmış
    Neden bahsediyorsunuz siz ? Geçen yılda birisi burda sınavı iyi geçince camlara sandalye fırlatmış

  4. #14

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    Edebiyat öğretmenim sınava girerken arkada düğün yapıyorlarmış
    Neden bahsediyorsunuz siz ? Geçen yılda birisi burda sınavı iyi geçince camlara sandalye fırlatmış
    çılgın bunlar
    Sizleri çok seviyorum ♥

  5. #15

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    çılgın bunlar
    Fazlası...
    Ayrıca Terbiyesizliğin daniskası Sınav Günü Evlilik mi olur muş hiç

  6. #16

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Diğer
    Tek Antalya sevdalısı Duygu değil
    bülbülü altın kafese koymuşlar...
    askerliği Antalya'da yaptım, pek memnun kalmadım bi daha da gitmem

  7. #17

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    Tek Antalya sevdalısı Duygu değil
    madem öyle diyorsun, yanınıza 3. kişi olduğumu belirteyim Serkan
    Sizleri çok seviyorum ♥

  8. #18

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    bülbülü altın kafese koymuşlar...
    askerliği Antalya'da yaptım, pek memnun kalmadım bi daha da gitmem
    Antalya'dan Hoşnut kalınmaz mı hocam Denizi yeter denizi!

  9. #19

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Diğer
    Fazlası...
    Ayrıca Terbiyesizliğin daniskası Sınav Günü Evlilik mi olur muş hiç
    Fener maçı varken düğün oluyor da sınav günü neden olmasın.
    işin garibi sabah saatinde düğün pek tutulmaz. yani düğün salonunda cuma akşamı bile pazar sabah seansından fazla talep görür.
    düğün işin kamuflajı olabilir, sınava girenlere garezi olan biri vardır arkasında
    üniversitede önemli sınavlar öncesi 2 sefer gece yurda bomba ihbarı yapılmıştı. saat kaçtı hatırlamıyorum ama yurt boşaltıldı vs bi ton eziyet. (bakın hepinize nasıl yol gösteriyorum )

  10. #20

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    madem öyle diyorsun, yanınıza 3. kişi olduğumu belirteyim Serkan
    Siz gidin ben arkanızdan geliyorum

    Bu arada benim bir arkadaşım sınava girerken okulun yan tarafında inşaat yapılıyormuş pencereleri kapattıklarında bile ses rahatsız ediyormuş burası Türkiye alışmak lazım böyle şeylere

    Antalya'dan Hoşnut kalınmaz mı hocam Denizi yeter denizi!
    katılıyorum en azından soğuk değil
    Taş kırılır ,Tunç erir.Ama Türklük ebedidir.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

    Biyomedikal Mühendisliği


 
1 2 3

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları