1. #1
    saw

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    10. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    diğer derslerle ilgili

    Herkese merhaba,biliyorum bu söyleyeceğim sitenin formatına ters ama eğer olsa hepimizin işine yarayacağını düşünüyorum.

    bu site harika mesela atıyorum 4 sorum var hemen soruyorum 10 dk içinde cevaplanıyor.bunu okulda ya da dersanede sorsam tenefüs 5 dk zaten bir sürü öğrenci toplanıyor hocaların başına,matematik ile ilgili bir sorun yok.(bu arada admine teşekkürler.)

    forumun en alt kısmıına diğer dersler diye bir şey açılsa da fizik kimya gibi sorularımızı da sorsak hepimizin işine yarasa

  2. #2

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    zaten lise dersleri bölümüne fizik kimya ile ilgili sorularınızı sorabilirsiniz

  3. #3

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    Diğer

    Sponsorlu Bağlantılar

    evet sorabilirisniz ama bunlar konusunda iddiamızı bir alt seviyede tutuyoruz. yani matematik konusunda lise seviyesindeki makul sorularınızın %99 unu cevaplayabiliyoken diğer dersler için bu oran belki %90 ları bulmayacaktır. sorularınız sözele ve konu bilgisine kaydıkça cevap alma ihtimaliniz de azalacaktır. ama imkanlar dahilinde tüm iyi niyetimizle cevap vermeye çalışacağımızdan şüpheniz olmasın.

  4. #4

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    zaten , (sorma demiyorum ama.) buraya gelipte bi edebiyat yada tarih sorusu sorarsan bu oran %10 lara bile iner.Sayısal sorulara hemen cevap verilir ama sözeller için iddiamız yok.

  5. #5

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    zaten , (sorma demiyorum ama.) buraya gelipte bi edebiyat yada tarih sorusu sorarsan bu oran %10 lara bile iner.Sayısal sorulara hemen cevap verilir ama sözeller için iddiamız yok.
    Edebiyat olursa bakarız yahu.

  6. #6
    saw

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    10. sınıf


    Edebiyat olursa bakarız yahu.
    dil anlatım olmaz mı?

  7. #7

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    dil anlatım olmaz mı?
    O da olur, seve seve. (Cevap şıkkı verildiği müddetçe ama, sayısal sorularda istediğimiz gibi))

  8. #8

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    bakcak adam varmış ekleyebilirsin.

  9. #9
    saw

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    10. sınıf
    bakcak sne bakmasan daha iyi

  10. #10

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    haklsıın uzak duruyim


 
1 2

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Benzer konular

    1. İntegral ve diğer terimler.
      integralnedemek, bu konuyu "Lise Dersleri" forumunda açtı.
      : 3
      : 16 Eyl 2013, 18:43
    2. koordinat ve diğer sorularım
      Pınar su, bu konuyu "8. sınıf matematik soruları" forumunda açtı.
      : 2
      : 19 Mar 2011, 19:37
    3. dikdörtgen ile ilgili diğer sorular
      fatmaözlem, bu konuyu "10. sınıf matematik soruları" forumunda açtı.
      : 1
      : 26 Şub 2011, 18:54
    Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları