cevap ver
1 2 3 ...
  1. #1

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    2015 ygs (11.sınıf)

    Merhaba arkadaşlar.
    Teknik lise( bilisim) okuyan biriyim. 9'dan beri yattim diyelim.
    Akıl simdi basa geldi. Adam akilli calismaya basladim yeni dahada ileri gitmek istiyorum. seneye ygs giricem inşALLAH sıkıntı olmassa sayisal'dan. Mat temelim var neyin ne oldugunu biliyorum antremanlarla.mat1 yardimiyla. Heves ve istek var. Benim asil sorum sizden gelecek tavsiyeler. nasil bir yol izlemem gerek 1 yil gibi bir surecte olurmu olmazmi.Tek ygs giricem bilgisayar ogretmenligi okuyacam. Dershanede basliyor bu pazar erken hazirlik icin 1 ay. Yazi nasil degerlendirmeliyim sizce.
    Birde karsima cikan her farkli soruyu ezberlememmi gerek mantigini. 1 tane farkli soru yapamayinca soguyorum.Normalmi sizce bu?

  2. #2

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf

    Sponsorlu Bağlantılar

    Bizim "olur ya da olmaz" şeklinde bir yorumda bulunmamız sizin ne işinize yarayacak?
    Mamafih,yerinizde olsam dershaneye gitmezdim,hepsi para tuzağı,pek işe de yaramıyor...
    Yaradığı tek şey,o maratondan düşmemenize yardımcı olmak eh kafasında hali hazırda planı olan bir öğrenci zaten o maratondan düşmeyecektir.
    "Yazı nasıl değerlendirmeliyim?" şeklinde bir sual sormuşsunuz buna da şöyle bir yanıt yeterli olacaktır önünüzde hemen hemen dört aylık bir zaman dilimi bulunmakta bu süreç konu çalışma+video ders dinleme ile tüm ygs konularını kapatabileceğiniz bir süreç.
    Daha sonra ise deneme+soru bankalarından pratiğinizi geliştirirsiniz olup biter.

  3. #3

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    şu andan başlayarak her gün en az 1 test paragraf çöz.ygs'de çok faydasını görürsün. işi dershaneye bırakma. nasıl olsa dershanede işlenir deme. hatta dershaneden önde git. daha sonra svsmumcu26 dediği gibi deneme'ye yüklen.

  4. #4

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer
    bir abi olarak tavsiyem sadece girdiğin işe inan 25 yaşında çarpım tablosunu öğrendim mükemmel matematiğe sahip değilim ama en azından artık çarpım tablosunu biliyorum .) bu işin vecizesi yani özü inanmak abim çözemesemde bazı soruları en azından benden ne istediğini anlıyorum e tabi savaş ve diğer arkadaşlar gibi yıllarım bu dersin sevdasıyla geçmedi ama en azından bir ilke sahibiyim artık ömür boyu sınav maratonu içerisinde olmayacağız sınav maratonunda olmasanda matematik hayatında olsun inanmakla ilgiili küçük bir örnek verip noktalıyorum edison,einstain bilinmeyene inanmasaydı şu an onlardan öğrendiklerimizi hala arıyor olacaktık ne aradığımızı bilmeden bir adam düşünki ışığı yanlızca güneşte görmüş ve ampulü bulmuş bir diğeri gözünle göremediğini parçalara ayırmış sen yeterki inan belki tüm dünyanın edisonu olamazssın ama kendi dünyanın edisonu olmak yetecektir.)

  5. #5

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite

    sinirli

    Mat. konularini sindire sindire gitmek istiyorum. Koklu ifade esitsizlik uslu sayilar rasyonel ondalikli sayilarda temel var.Sıkıntı olmayacagini saniyorum.Asil telasim konularin akilda kalip kalmamasi. O konu uzerinde cok yogunlasiyorum soru tiplerinde.Ama diger konulara gecince unutma korkusu var biraz. Yanindada 1 ders gotureyim diyorum. Turkce yada biyoloji hangisini onerirsiniz?

  6. #6

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Diğer
    bu konuda ben ne yaptığımı söyleym uyarsa o yolu takip edersin. zamanın var daha internette soru çözerek anlatan hocalar var onlardan birini seç hangi konudan başlamak istiyosan başla konuları bitir tekrar başa dön aynı hoca ve aynı sorulardan çözülen soruların mantığını kavrayana kadar soru bankası işine girişme önce anlatılan konuların sorularını çözebildiğini gör her başa döndüğünde yeni bir özellik farkedersin konuyla ilgili 3 4 ayda bu bahsettiğim olayı tamamlarsın sonrada teste geçersin nitekim bu sitede çözemediğin sorular için yardım edecek pek çok insan var

  7. #7
    MKE

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    Ben biliyorum deme. Allah yardımcın olsun kardeş.

  8. #8

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    Matematikte unutmazsın.
    İsteyerek öğrenirsen.
    Bir sözel ders değil ki bu unutasın aynı şekilde geometriyi de fiziği de unutmazsın mantığını k*****ıktan sonra.

  9. #9

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite
    İnternet mi dershanemi derseniz internet derim. Lakin anlamadigim sorularda dershanenin yarar saglayacagini umut ediyorum. Matematigin yaninda 1 ders daha goturmek istiyorum oneriniz?

  10. #10

    Statü
    Grubu
    Moderatör
    İş
    11. sınıf
    İnternet mi dershanemi derseniz internet derim. Lakin anlamadigim sorularda dershanenin yarar saglayacagini umut ediyorum. Matematigin yaninda 1 ders daha goturmek istiyorum oneriniz?
    Ne bir dersi hepsini birlikte götüreceksin.
    sözel de çalışacaksın fen de başka yolu yok bu işin.
    Anlamadığın sorular için dershaneye gitmeye gerek yok eskeza ben gitmeyeceğim zaten matematikte çözemediğim sorular olunca foruma soruyorum arkadaşlarla birlikte çözüyoruz.
    sözel olursa da hocaya gerek yok zaten netten bir aratıyorsunuz hemen çıkıyor nedenleri-sonuçları kaldı ki sözeller mat gibi değil yani bir yorum sorusu gelmiyor.Gelse bile %25 yorum ise %75 bilgi oluyor bilgi üzerinden yorum istiyor.
    Fenler derseniz kek konular zaten netten çalıştıktan sonra çok rahat yaparsınız...Dershaneye gitmenizin size bir yarar sağlayacağını düşünmüyorum ben aksine boşuna gidip yorulacaksınız.He derseniz ki yok abi ben "Fizikten" çakmıyorum ; "Kimyadan" çakmıyorum filan ön yargınız da varsa (ki ygs konuları için ne kadar zor olabilirler orası tartışılır. En azından Ösym'nin ygs sorularının kolaylığı ortada.) o zaman özel ders alır işi yürütürsünüz.
    Fakat sadece ygs konuları var diyerek "rehavete" kapılmayın.


 
1 2 3 ...

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Benzer konular

    1. 2015 LYS 2 ye giren ?
      matsever63, bu konuyu "Sohbet" forumunda açtı.
      : 0
      : 26 Haz 2015, 03:06
    2. 2015 lys
      omervarol, bu konuyu "Sınavlar" forumunda açtı.
      : 4
      : 18 Haz 2015, 17:08
    3. Matematik Paneli: 2015 Breakthrough Prize Sempozyumu
      Admin, bu konuyu "Matematik Arşivi" forumunda açtı.
      : 0
      : 25 Nis 2015, 22:39
    4. 2015 ygs
      ayhaneva, bu konuyu "Sohbet" forumunda açtı.
      : 31
      : 17 Mar 2015, 00:08
    5. 4. sınıf Matematik Kitabı ve 4. sınıf Matematik Çalışma Kitabı
      matci, bu konuyu "İlköğretim Dersleri Dökümanları" forumunda açtı.
      : 0
      : 08 Şub 2012, 01:02
    Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları