1. #21

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    simetriler iyi değil fen grubunu hiç söylemiyorum 2 sayfa konu anlatimi var berbat,matematiğie gelince yine konu anlatimi yok sadece soru kalibi ezberletiyo bence.

  2. #22

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    simetriler iyi değil fen grubunu hiç söylemiyorum 2 sayfa konu anlatimi var berbat,matematiğie gelince yine konu anlatimi yok sadece soru kalibi ezberletiyo bence.
    Fen dersleri konusunda haklısın olabilirsin ama matematiği gayet iyi. O turuncu sorular sana mantığı k*****ıyor. Mor soruların aynısı değil bir tık daha karmaşığı soruluyor. Kalıp ezberletmek değil, kalıpları gösterip k*****mak amaçları. En iyi dershane yayını matematik konusunda simetridir. Simetriyi bitiren gayet mat1 sorularını fulleyebilir. mat2 kısmını fulletecek kitap şu son sene itibariyle zaten bulunmuyor piyasada ama onları da mantığıyla birlikte sindiren iyi yerlere gelir. Ama fen konusunda tekrar söylüyorum haklısın.
    ...

  3. #23

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite

    Sponsorlu Bağlantılar

    simetrinin yaptiği yaptiği tek şey formülü verip ayni sorulardan soru ezberletmek en küçük şeyi bile formülüze etmişler ve üstelik ispat adina hiçbir şey yok.O yüzden matematiği ögretmiyo bence,nasil sonuc bulunur onu ögretiyo .

  4. #24

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    simetrinin yaptiği yaptiği tek şey formülü verip ayni sorulardan soru ezberletmek en küçük şeyi bile formülüze etmişler ve üstelik ispat adina hiçbir şey yok.O yüzden matematiği ögretmiyo bence,nasil sonuc bulunur onu ögretiyo .
    Üç mat1 kitabın üçünü de sınava hazırlık döneminde hatmettim. Allah'a şükür mantığı da k*****ım. Sorular öyle seçilmiş ki isteyene mantığı da bal gibi k*****ıyor. Acaba burada neden böyle olmuş diye senin de sorgulaman gerekiyor. Ezberci öğrenci gözüyle evet gayet ezberletiyor. Ama zaten matematiği anlama merakın var ise onlar senin için bir hazine.

    Hem senin dediğin kitap yerli basım olarak bizlerde mevcut değil. bir mustafa yağcı hocamız var sağolsun ama sadece onun kitabını bitirmek orta ve altı düzeydeki hazırlık öğrencisi için eksik kalır.O kadar soru çeşiti var ki ÖSYM de. Onu da piyasa en iyi öğretmeyi amaçlayan kitap kuşkusuz simetri setidir bence.

    Öğrenci meraklı değilse istersen Ali Nesin'in bütün beyni kitap olsun. Mutlaka matematik ile ilgili eksik olacak. Özetle her şey sen de biter. Öyle bir kitap yok ve olamayacak,mümkün değil. Yetersizler arasından en donanımlı seçilmeli onlar da MY ve Simetri bence.
    ...

  5. #25

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite
    My nin kitaplari iyi.Soru çeşidi diyorsan Mustafa Özdemirin olimpiyat kitaplari var örnek sorulari özenle seçilmiş soru bankalarinda 10 teste bir rastlanilan sorular.Simetrinin sorulari sıradan bence.Her yerde rahatlikla bulunabiliyo.*** simetri ile ugrasacaiğim konu özetliyle ugrasirim daha çok soru ve özgün sorularda var zaten konu anlatimlari ayni hemen hemen .Tabiki her şey bizde bitiyo ona şüphe yok.

  6. #26

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    My nin kitaplari iyi.Soru çeşidi diyorsan Mustafa Özdemirin olimpiyat kitaplari var örnek sorulari özenle seçilmiş soru bankalarinda 10 teste bir rastlanilan sorular.Simetrinin sorulari sıradan bence.Her yerde rahatlikla bulunabiliyo.*** simetri ile ugrasacaiğim konu özetliyle ugrasirim daha çok soru ve özgün sorularda var zaten konu anlatimlari ayni hemen hemen .Tabiki her şey bizde bitiyo ona şüphe yok.
    Sen simetri ile soru bankalarını kıyaslıyorsun. Ona bakarsan F.em Başarı ölçme, Zirveleşenler, Branş bitirme testleri, F1 denemeleri... hepsi aynı beyinden çıkan sorular. Orjinal soru dedğinin daniskası onlarda var. Kendi ağızınla söyledin konu anlatım kitapları hemen hemen aynı. Zaten normali bu. Matematiğe merakl isen sınav harici olimpiyat kitaplarındaki sorularla ilgilenirsin. Simetri kötülenemez o yüzden. Çözenlerin de pişman olacağı bir durum yok. Çözdüm, bitirdim sınavda da istediğimi paşa paşa aldım. Ezbere yatmadım. Sınavlarda 1-2 soru orjinaldir. Geri kalanlar, konuyu bilen biri tarafından gayet yapılabilir.
    ...

  7. #27

    Statü
    Grubu
    Üye
    İş
    Üniversite
    simetri soru bankasi gibi zaten konu anlatimi yokki.Konu özetliden bi farki konu anlatiminin.

  8. #28

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    Üniversite
    simetri soru bankasi gibi zaten konu anlatimi yokki.Konu özetliden bi farki konu anlatiminin.
    Herhangi bir konu anlatımdan farkını söyle. Şurasını, şurasını anlatmamış de. Girişteki mavi yazıları ve mor kutuları sayfalasan emin ol diğer konu anlatımlardan daha fazla bilgi çıkar.
    ...

  9. #29

    Statü
    Grubu
    Kıdemli Üye
    İş
    12. sınıf
    Furkana katılıyorum simetri seti bende bitirdim Allaha şükür mati fulluyorum yada fulle yakın geliyor.İş sende bitiyor bence gayet iyi öğretiyor


 
1 2 3

  • Bu yazıyı beğenerek
    destek
    verebilirsiniz

    Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!
  • Benzer konular

    1. LYS deneme tavsiyeleri
      korkmazserkan, bu konuyu "Sohbet" forumunda açtı.
      : 0
      : 24 Nis 2014, 19:10
    2. Sınava girecekler için deneme sınavı tavsiyeleri
      korkmazserkan, bu konuyu "Sınavlar" forumunda açtı.
      : 20
      : 30 Mar 2014, 21:27
    3. Biyoloji soru bankası (kitap tavsiye)
      Calculus, bu konuyu "Sınavlar" forumunda açtı.
      : 14
      : 30 Eki 2013, 17:57
    4. Mat-Geo S.B tavsiyeleri
      matsever63, bu konuyu "Sohbet" forumunda açtı.
      : 5
      : 19 Eyl 2013, 22:47
    5. Kitap Tavsiyeleri
      matsever63, bu konuyu "Sohbet" forumunda açtı.
      : 20
      : 06 Eyl 2013, 00:48
    Forum Kullanım ve Gizlilik Kuralları