savaş
üslü sayılarda çarpma yaparken, kuvvetlerin toplandığını daha önceden bilen , öğretmenin ne demek istediğin anlar zaten.
matematikte ezber vardır zaten, kim dedi ezber olmadığını
ama bunun ayarı önemli
savaş
üslü sayılarda çarpma yaparken, kuvvetlerin toplandığını daha önceden bilen , öğretmenin ne demek istediğin anlar zaten.
matematikte ezber vardır zaten, kim dedi ezber olmadığını
ama bunun ayarı önemli
hocam aynı şeyden bahsediyoruz zaten :o ben öğretmenime bir şey demiyorum ki :) benim dediğim öğrenci arkadaşlarımıza öğretmenlerimizin dediklerini mesela hoca diyorku p(x)in x-2 ile bölümünden kalanı bulmak için p(2) aranır.ha bazı arkadaşlar var hemen şöyle yapıyorlar x-2 değilmi evet -2nin pozitifini al koy.ama nedenkoy demiyorlar hiç:) dicem oki hani bi nebzede olsa öğrenci arkadaşlarımızın mantığını da kavramaya zaman harcamaları gerekmezmi öğretmenim.haksızmıyım?
ayrıca ayarını da bilmeliler demişsiniz.bende bundan bahsediyorum bunu savunuyorum zaten :)
benim kastettiğimim matematikte berbat olan arkadaşlarımız için :) yani onların ezberlemeleri yerine mantığı kavramaya çalışmaları daha yerinde olmazmı öğretmenim?
evet bunda haklısın,
işi öğrenmeden üçkağıtçılığını öğrenmeye çalışıyorlar :)
Şimdi iki kişi arasına girmiş gibi olmayayım; ama Savaşa yüzde yüz katılıyorum. Matematikte herhanhi bir bilgiyi gördüğümüzde, çoğu kişi ezberliyor. Sonra mantığını kavramıyorlar. Sonra sorular biraz değişik gelince çözemiyorlar. Sonra matematiğin adı zor derse çıkıyor. :D
GTA oynarken, kuralları öğrenmeye geldiği zaman, alasını yapıyorlar :)
Demek ki isteyince öğreniliyormuş.
Keyifleri bilir :)