Şuraya bir bak. Belki öğretmenin, bunları istiyordur. Bunları yaz gitsin. Bir de burada yazılanları eklersin. Böyle ödeve de böyle cevap olur.
Şuraya bir bak. Belki öğretmenin, bunları istiyordur. Bunları yaz gitsin. Bir de burada yazılanları eklersin. Böyle ödeve de böyle cevap olur.
Benim tavsiyem yanlış anlaşılan doğrular üzerine bir çalışma yap ver.
meselea bir üçgenin (içi boş,yav içi boşsa ağırlık nasıl olacak onu da anlamadım ya neyse) ağırlık merkezinin kenar ortaylardan geçmediğini (yukarıda link verilmiş) falan göster kağıdın altınada bakın hocam aaa ağırlık merkezinden geçmiyormuş gibi yaz ver , başka bir örnek te madem hocan istiyor
bide karmaşık sayılardan olsun (bu sayılara karmaşık ismi verilmesi bir Türk dehası olsa gerek!,çünkü bu karmaşık tan kasıt olan kompleks kelimesi ile ne alakası var anlamak mümkün değil. bakma lafı uzattığıma kızdığımdan böyle yazıyorum..)
√-1 .√-1 =? işlemin sonucu kaçtır?
√x .√x =√x²= x ise sonuç 1 olur,
√-1 .√-1 =i.i=i² ise sonuç -1 olur
hangisi doğrudur? sonra altına bakın hocam karmaşık sayılar tutarlı değil falan yaz ver gitsin.( ama böyle birşeyin olmadığınıda bil. ikinci cevap doğru olanı ama sen hocana söyleme.)
başka bir örnek (aşğıya bir tane internetten alıntı koyayım)
2+2=5 ?
X = Y ................................................olsun
X² = X.Y............................................esitligin her iki tarafini 'X' ile çarptik.
X² - Y² = XY - Y²..............................her iki taraftan 'Y²' çikardik.
(X + Y).(X - Y) = Y.( X-Y )...............sol tarafi çarpanlara ayirdik, sag tarafi 'Y' parantezine aldik.
( X + Y ) = Y.....................................( X - Y )'ler sadelesti.
X + X = X..........................................X = Y oldugundan,
2.X = X..............................................'X' leri topladik.
2 = 1 ................................................'X' ler sadelesti.
3 + 2 = 1 + 3....................................her iki tarafa '3' ilâve ettik.
5 = 4..................................................buradan,
5 = 2 + 2.......................................'4'ü, '2+2' seklinde yazdik.
demek toplama da tutarlı bi işlem değil yaz gitsin.. tutana aşk olsun geriye mamtematikten hiçbir şey kalmasın.
İnsanların önyargılarını ve fikirlerini, karşısındakine empoze etmesi diye buna derim ben.
Yaptığı işin boyutlarının farkında olsa, zaten böyle bir ödevi vermez. İnsanı, doğruluktan saptırıp sahtekarlığa yöneltiyor.
Bir yaşıma daha girdim desem yeridir.
sağolun
Foruma üye olmana gerek yok! Facebook hesabınla yorumlarını bekliyoruz!