Enesemre 17:12 18 Aug 2014 #11
Hoşgeldiniz. Üyeliğiniz hayırlı olsun.
NGungor96 18:07 18 Aug 2014 #12
Hoşgeldiniz. Üyeliğiniz hayırlı olsun.
sağolun teşekkür ederim
ajanyumusakg 18:22 27 Aug 2014 #13
benimde bir arkadaşım vardı adı nur güngördü 96 dogumluydu oda bi an hoşgedin ngungor96 yı görünce dedim tamam o

kusura bakmayın karıstırdım işte heyecanlandım kalbim küt küt attı tanıdık birini gördüm sandım

hoş geldiniz

bölümünüz ve fakülteniz hayırlı olsun

şimdiden iyi vakit geçireceginize eminim

yazılım konusunda bende ilerlemek istiyorum

Allah yar ve yardımcımız olsun
Tükenir Kalem 01:13 07 Nov 2014 #14
Maalesef foruma çok sık giremiyor,sanırım çok sık giremeyecek de..Gelişi şen oldu ama kalışı şen olmadı..