Ben çözüm yazarken siz eklemişsiniz öğretmenim.
İki farklı yol oldu.
Ama soru güzeldi.
Yazdırılabilir görünüm
Ben çözüm yazarken siz eklemişsiniz öğretmenim.
İki farklı yol oldu.
Ama soru güzeldi.
Evet zorladı beni soru. bi an göremedim denklemlerin çözümünü. Elinize sağlık.
emeğinize sağlık Admin ve MatematikciFM
Ben de sizinkiler gibi grpta x kiş varsa a lira ödeyecekken x-4 kişi a+16 lira öder 2. olarak yine 6 kişi gelince x+6 kişi a-12 öder diyordum yani hepsini aslında bulmuştum ama denklemi bir türlü kuramıyordum :o
inanamıyorum çözüme bu kadar yakınmışım demek
hepinizin emeğine sayğıyla teşekkür ediyorum